Gå til innhold

Slimete klump

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Opplevde i går (mandag) noe jeg synes var foruroligende.

Var i går 10 uker + 5 dager på vei.

Har innimellom hatt lett brunlig utflod. Tok ultralyd 7 uker og 5 dager på vei - med andre ord for 3 uker siden. (Da så alt bra ut.)

Men altså i går. Da jeg skulle tørke meg etter toalettbesøk så kom det en glassklar geleklump på papiret - helt uten blod/farge. (Akkurat som en propp, med størrelse på tommelens yttre ledd)).

I dag snart 19 timer etter "sjokk-besøket" har det hverken kommet blødning eller nevneverdig utflod. Sist lørdags morgen hadde jeg samleie (mannen fikk ikke utløsning) - forøvrig det første samleie etter at jeg har blitt gravid.

Hva kan dette være? Synes at svangerskapssymptomene er svakere/borte, men de kan komme å gå litt uten at det behøver å være noe galt.

Har forøvrig fått time hos fastlege i dag, men har dere noen forklaring/råd å komme med så blir jeg VELDIG takknemlig for det. For nå er jeg blitt engstelig.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61979-slimete-klump/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...