ninak Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Jeg har kontakta Natures sunshine (leverandør av produkter til helsekost og apotek). Om problemet er nedsatt sædkvalitet, så anbefales det å bruke tilskudd av vitaminer og mineraler ved siden av wild yam. Til mannen anbefales det å bruke følgende: wild yam: 5 kapsler pr.dag Super supplemental: 3 tabl. pr dag C-vit: 3 gr. pr dag (pulverform, 1 teskje er er 3 gram) Sink: 2 stk. pr dag Selen: 2 stk. pr. dag E-vitamin: 350 mg pr. dag Det anbefales at dette brukes over en 3 måneders periode, for så å ta en ny sædprøve og sjekke. De anbefaler også alltid at kvinnen også tar samme mengde vitaminer og mineraler som mannen - men IKKE wild yam. Dette pga. at vi damene får progestan i forbindelse med forsøk, og wild yam inneholder stoffer som kroppen kan bruke til å danne kjønnshormoner, deriblant progesteron. De anbefalte derfor at vi kun skal holde oss til det vi får fra sykehuset. Tror jeg skal invistere i litt vitaminer og mineraler jeg....det skader ikke å prøve. Tok en ny test i dag, og den streken var så svak, at nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke ble gravid. Skal ringe og få svar på hcg`n senere, og da blir jeg nok overbevist tenker jeg. Doseringene ovenfor er ut ifra Natures sunshines produkter. Klem fra meg 0 Siter
tieto Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Hei ninak! Jeg regner med at dette var et svar til meg? Jeg tolket det ihvertfall som det (c; Svakere strek hørtes ikke bra ut men jeg krysser fingrene for deg at HCG er på et bra nivå allikevel (c; Lykke til! Klem fra 0 Siter
ninak Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Skrevet 2. juli 2002 Hei ninak! Jeg regner med at dette var et svar til meg? Jeg tolket det ihvertfall som det (c; Svakere strek hørtes ikke bra ut men jeg krysser fingrene for deg at HCG er på et bra nivå allikevel (c; Lykke til! Klem fra heisann :-) ja, jeg tenkte på deg også mht. vitaminer og mineraler. Var inne på FUB-chatten i går, og lovte å skrive et innlegg i dag. Nei, den svake streken er nok ikke et godt tegn. Ringte akkurat sykehuset ang. HCG-prøva, og den var på 59. Hvilket sier meg må være lite når jeg fikk satt inn egg 8. juni - er det ikke? Tror det er over nå ja, men var igrunnen litt forberedt på det pga. at jeg blødde i nesten en uke. Så nå blir det fryseforsøk til høsten. De sa i trondhjem at jeg bare trengte å ha 1 menstruasjon før jeg fikk slippe til :-) Så da satser vi på at jeg blir bløder i månedskiftet. I mellomtiden skal vi stappe i oss vitaminer og mineraler, samt drikke litt vin :-) Klem fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.