Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kontakta Natures sunshine (leverandør av produkter til helsekost og apotek).

Om problemet er nedsatt sædkvalitet, så anbefales det å bruke tilskudd av vitaminer og mineraler ved siden av wild yam.

Til mannen anbefales det å bruke følgende:

wild yam: 5 kapsler pr.dag

Super supplemental: 3 tabl. pr dag

C-vit: 3 gr. pr dag (pulverform, 1 teskje er er 3 gram)

Sink: 2 stk. pr dag

Selen: 2 stk. pr. dag

E-vitamin: 350 mg pr. dag

Det anbefales at dette brukes over en 3 måneders periode, for så å ta en ny sædprøve og sjekke.

De anbefaler også alltid at kvinnen også tar samme mengde vitaminer og mineraler som mannen - men IKKE wild yam. Dette pga. at vi damene får progestan i forbindelse med forsøk, og wild yam inneholder stoffer som kroppen kan bruke til å danne kjønnshormoner, deriblant progesteron. De anbefalte derfor at vi kun skal holde oss til det vi får fra sykehuset.

Tror jeg skal invistere i litt vitaminer og mineraler jeg....det skader ikke å prøve.

Tok en ny test i dag, og den streken var så svak, at nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke ble gravid. Skal ringe og få svar på hcg`n senere, og da blir jeg nok overbevist tenker jeg.

Doseringene ovenfor er ut ifra Natures sunshines produkter.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61985-vitaminer-og-mineraler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ninak!

Jeg regner med at dette var et svar til meg? Jeg tolket det ihvertfall som det (c;

Svakere strek hørtes ikke bra ut men jeg krysser fingrene for deg at HCG er på et bra nivå allikevel (c;

Lykke til!

Klem fra

heisann :-)

ja, jeg tenkte på deg også mht. vitaminer og mineraler. Var inne på FUB-chatten i går, og lovte å skrive et innlegg i dag.

Nei, den svake streken er nok ikke et godt tegn. Ringte akkurat sykehuset ang. HCG-prøva, og den var på 59. Hvilket sier meg må være lite når jeg fikk satt inn egg 8. juni - er det ikke?

Tror det er over nå ja, men var igrunnen litt forberedt på det pga. at jeg blødde i nesten en uke. Så nå blir det fryseforsøk til høsten. De sa i trondhjem at jeg bare trengte å ha 1 menstruasjon før jeg fikk slippe til :-)

Så da satser vi på at jeg blir bløder i månedskiftet.

I mellomtiden skal vi stappe i oss vitaminer og mineraler, samt drikke litt vin :-)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61985-vitaminer-og-mineraler/#findComment-270973
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...