Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vi har nå lagt to forsøk bak oss (privat). Det begynner jo å bli relativt kostbart privat, mens man kommunalt nå får støtte (max 18.000 i medisinutgifter etter hva jeg forstår??)

Vi lurer derfor på om vi ved neste forsøk skulle prøve på Ullevål.

Er det noen som har erfaring med det så er vi interessert i å høre om dette!

Hilsen HC og mannen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61998-noen-erfaring-med-ullev%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei HC!

Jeg hører til RH men har hørt at mannen ikke får bli med inn på Ullevål og at de heller ikke fryser ned egg hvis det blir mange nok..

Lykke til HC!

Kjære HC!

Det er riktig det som -tieto sier. Vi har 2 forsøk bak oss på Ullevål, og setter ALDRI våre bein innenfor den døra igjen!!!!!!!!!!! Makan til dårlig oppfølging og sure miner skal en lete lenge etter. Nei, kom dere til RH -der har vi nettopp hatt vårt 3. forsøk. På RH er det kun blide fjes og svært god service i tillegg til det -tieto sa. Vi er foreløpig 100% fornøyd med RH! Vi føler at vi har kastet bort 2. forsøk ved å gå til Uøøevål, enda vi ikke en gang vet hva resultatet etter RH blir, og det sier vel litt?!

Hei HC.

Nok en gang et spørsmål om Ullevål som jeg må svare på...Jeg har inntrykk av at mange er missfornøyd med ivf seksjonen der...og derfor vil jeg bare si at jeg/vi har vært veldig godt fornøyde!

Vi ble utredet på Ullevål i 96-97 og har hatt to ins forsøk og et ivf (vellykket) forsøk ved ivf seksjonen i 98-99. Dette er jo noen år siden ...

Av nyere erfaring har vi hatt samtaletime for oppstart av forsøk i august. Vi hadde et ivf forsøk på RK som måtte avbrytes pga overstimuleringsfare i januar og ble nektet flere forsøk der pga blodproppfare. På Ullevål hadde de imidlertid ingen problemer med å ta i mot oss og vi fikk et veldig hyggelig brev derfra. Vi sendte brev til flere sykehus (bl a Riksen) og brevet fra Ullevål var det desidert beste.

Jeg/vi synes alltid vi har blitt tatt godt vare på og har vært godt fornøyd med Ullevål. Det som er negativt er at de i

ikke har fryser. I tillegg er det riktig at mannen ikke fikk være med inn på uttak (var ialle fall slik i 99). Det siste betydde ikke noe for oss.

Nå ser det heldigvis ikke ut som vi trenger flere ivf forsøk ...har klart det selv. Men Ullevål ville vært vårt valg!

Lykke til uansett hvilket sykehus dere velger!

Klem fra

Gjest Maravillosa

Kjære HC!

Det er riktig det som -tieto sier. Vi har 2 forsøk bak oss på Ullevål, og setter ALDRI våre bein innenfor den døra igjen!!!!!!!!!!! Makan til dårlig oppfølging og sure miner skal en lete lenge etter. Nei, kom dere til RH -der har vi nettopp hatt vårt 3. forsøk. På RH er det kun blide fjes og svært god service i tillegg til det -tieto sa. Vi er foreløpig 100% fornøyd med RH! Vi føler at vi har kastet bort 2. forsøk ved å gå til Uøøevål, enda vi ikke en gang vet hva resultatet etter RH blir, og det sier vel litt?!

Hei! Jeg føler akkurat det samme som deg. Det gjorde faktisk inntrykk å lese det. Men vi har 3 forsøk bak oss. Nå er jeg litt usikker på hva vi skal gjøre videre.

Jeg håper virkelig at dere lykkes nå.

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...