Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I mitt første svangerskap ble vi anbefalt å avbryte da jeg var 5 måneder på vei på grunn av store misdannelser. Nå er jeg gravid igjen, og termin dato ligger farlig nær datoen da jeg fødte den vesle engle jenta mi. Vil så gjerne at hun skal ha sin egen dag, og orker ikke tanken på å ligge på føden den dagen. Jeg vil ikke ha gått lenge nok over tiden til å få satt igang fødselen, vil være ca. 8 dager over. Sikkert dumt å bekymre seg over det allerede nå, men jeg sliter med tankene.

Skal inn på Rikshospitalet om to uker for å "sjekke" om alt er greit med barnet jeg bærer nå, og er utrolig nervøs. Tankene rundt det jeg gikk igjennom sist gang kverner rundt i hodet. Har mest lyst til å gå å få en ultralyd nå med en gang, bare for å se at barnet fremdeles er der. Vet jeg kan, det er bare å ringe opp. Men jeg har ikke lyst til å virke overnervøs heller. Er det noen der ute som har noen gode råd, sliter virkelig. hadde ikke trodd det ville bli så ille, når folk spør svarer jeg bare kjekt, at jo det går bare bra. Desverre går det ikke så veldig bra for tiden...

Med håp om bedre tider, klem fra Katrine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62066-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Katrine!

Gratulerer med graviditeten!Jeg kan levende forestille meg hva du sliter med,å være gravid igjen etter å ha mistet barnet sitt slik du gjorde må virkelig være en blandet fornøyelse.

Du maser iallefall ikke om du ringer og får en ekstra UL.Legene og sykepleierne på sykehuset er nok glade for at du tar deg selv og din redsel på alvor:det gjør du ved å "berolige" deg selv ved å be om 1,2 el.så mange UL DU tror du trenger for å være så avslappet som du kan.Ring og be om en UL du,det er ikke masing:du trenger det faktisk!

Da jeg var gravid etter at jeg mistet Nestor (i 22.uke),tenkte jeg veldig på at jeg ville bli satt i gang 14 dager før:bare for sikkerhets skyld...Jeg var uheldig og spontanaborterte denne gangen,men skulle jeg bli gravid en gang til er nok tankene de samme vil jeg tro.

Man kan ikke alltid styre tankene sine,sånn er det bare.Tankene kommer enten du vil eller ikke,men når du har tenkt de så kan du forkaste de tankene du skjønner ikke er gode for deg;ikke sant?

Ønsker deg lykke til,skal ha deg i tankene!Ring og få den ultralyden,du!

Klem fra Nesor sin mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62066-hjelp/#findComment-271127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...