Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på dag 5 etter innsetting. Grunnen til at jeg lurer på dette, er at min mann er livredd at jeg skal gjøre f.eks. slike ting som å bøye meg, gå turer osv. Men, jeg kjeder vettet av meg, og lurer på om noen kan gi meg noen råd?! Ved RH sa de at jeg kunne være i normal aktivitet etter 3 dager, hva har dere andre fått beskjed om tro? Takknemlig for alle tips!

P.S! Blir noen av dere kvalme av Progestan, for jeg er kvalm hele tida? Det er nok for tidlig for svangerskapskvalme, vet ikke om eggene har festet seg en gang........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62120-hvor-stor-aktivitet-etter-egginnsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei demio

Legen min ga meg beskjed om å unngå maraton, ikke drikke meg full eller å havne i tottene på sjefen min. Jeg skulle ikke ligge på sofaen, men leve normalt.

(Jeg turte ikke si noe om at jeg pleier å ligge på sofaen....)

Hilsen ruger på fjerde dagen

Hei demio

Legen min ga meg beskjed om å unngå maraton, ikke drikke meg full eller å havne i tottene på sjefen min. Jeg skulle ikke ligge på sofaen, men leve normalt.

(Jeg turte ikke si noe om at jeg pleier å ligge på sofaen....)

Hilsen ruger på fjerde dagen

Ligger du på sofaen, da?

;-)

Hei!

Det er viktig med noe aktivitet for å få en god blodgjennomstrømning i livmora (c;

Kvalme er en av bivirkningene til progestan ja...

Lykke til demio (c;

Takker for gode svar, blir noe å vise gubben, Ha-Ha!

Noen med fler gode ideer?

Klem fra -demio

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...