Gå til innhold

Har lest VG, stolt av venninna mi jeg.....

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Hei..

Har lest VG nå, tårene siler, og jeg må hive meg på telefonen etterpå til Nina. Har hele tiden visst alt, men nå ble det virkelig på en måte. Og ja, jenta er like skjønn i virkeligheten som på bildet... helt ufattelig..

Måtte bare få det ut av systemet..snufs...

Har du ikke kjøpt VG enda, så gjør det eller gå inn på nettet og les hele saken...

Kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62135-har-lest-vg-stolt-av-venninna-mi-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dipsey!

Ja, det var en utrolig gripende historie....Begynte å grine jeg også, kanskje ikke så rart etter 4 uker på spray og 10 sprøytestikk. Bra skrevet og fine bilder synes jeg. En lignende historie kunne ha blitt skrevet om noen som ikke hadde barn fra før av også. Her ble det jo litt ekstra pga sjelden sykdom, men jeg tror likevel mange kanskje vil endre oppfatning av assistert befruktning. Det er ikke så egoistisk som mange vil ha det til, nei!

Hils venninna di, du!

Mange klemmer fra reiseklar

Fine bilder!

ALD, det er den 'Lorenzos olje-sykdommen', ikke sant? Han lille Karsten er vel ikke bærer?

Beklager at jeg er så nysgjerrig, men jeg er så bløt når det gjelder barn som lider.

Mener du om lille Karsten har sykdommen? Tenkte på det jeg også, men ut fra det som står i papirutgaven oppfatter jeg det som om han ikke er rammet.. Det var noe om "nervepirrende uker" etter hans fødsel, før de visste at han ikke hadde det. Herregud så forferdelig den tiden må ha vært!!

Men lille Kaja _kan_ være bærer, dvs det er 50% sjanse for at hun kan bære genet, slik jeg skjønte det. Verden er ikke enkel!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...