Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dildo er da for innvortes bruk (med eller uten batterier og ligner en penis)og en vanlig vibrator til utvortes stimuli. Det mener nå jeg da.. vibrator er best, ja! juhuu

Ta deg en tur på http://www.shop.erotikknett.no/

så ser du forskjellen! :-)

Annonse

Du har sikkert peiling; Hvilke vaginakuler er best for å trene opp muskulaturen etter en fødsel?

Har aldri kjøpt noe sånt, men ser fram tl det :)

De store på 70 gr. er best til PC-muskelen, selv bruker jeg vaginavekter/knipevekter og de er bra, men nokså dyre!

Kulene finnes både i latex og silikon.

Har denne, prøvd den (selvsagt) og ja, den anbefales virkelig. PS. Viktig å bruke de aller beste batteriene, ellers går det ikke fullt så flott :-)

Kjøpte min i Amsterdam for 2 år siden og der kostet den ca. 1400 (fikk med billige batterier som var dårlige).

I forhold til gleden jeg har hatt, vil jeg rett og slett si at den er BILLIG....

mvh.

Du har sikkert peiling; Hvilke vaginakuler er best for å trene opp muskulaturen etter en fødsel?

Jeg har også sett små tunge kuler (2) uten tråd som er beregnet for muskelaturen, men jeg har ikke akkurat lyst til å prøve noe trådløst, og skulle jeg finne på å prøve hadde jeg heller kjøpt meg 2 klinkekuler som er mye billigere! :-)

tigertrollet

Jeg har relativt store "trådløse" metallkulegreier og synes disse er helt ok.

Jo mindre kulene er jo tyngre er det å holde dem oppe (og en er lettere enn to osv..).

Annonse

Vurdert mye for og imot pga prisen, men nå gikk bestillingen avgårde. Unga har sikkert ikke noe imot at jeg bruker litt av barnebidraget til nytelse

;-)

Synd jeg hverken har bidrag eller barnetrygd, jeg får vel bare spare videre! *sukk* Men den som venter på noe godt osv.... :-)

Pakke sendt :-)

Skal vi starte kronerulling?

*s*

Ja det kan dere godt gjøre for så høy som krona er nå så blir den h****** dyr, jeg har bare 80 euro enda! ;-) Jeg leter side opp og side ned på spanske sider, men finner ikke den jeg vil ha og erotikknett sender ikke til utlandet! :-( Får se hvordan jeg kan ordne det.

Gleder meg til pakken kommer! :-D

I dag fikk jeg en gladmelding, på onsdag kommer min far og samboer hit og skal være i 10 dager! :-) Synd de bor i Tyskland og ikke i Norge....

Lillelurven

Ja det kan dere godt gjøre for så høy som krona er nå så blir den h****** dyr, jeg har bare 80 euro enda! ;-) Jeg leter side opp og side ned på spanske sider, men finner ikke den jeg vil ha og erotikknett sender ikke til utlandet! :-( Får se hvordan jeg kan ordne det.

Gleder meg til pakken kommer! :-D

I dag fikk jeg en gladmelding, på onsdag kommer min far og samboer hit og skal være i 10 dager! :-) Synd de bor i Tyskland og ikke i Norge....

Så hyggelig for deg!!

Bare si fra, jeg kan sikkert driste meg til å kjøpe en, og sende:-)

Vi får se hvordan vi skal løse det med kronerullinga!

Så hyggelig for deg!!

Bare si fra, jeg kan sikkert driste meg til å kjøpe en, og sende:-)

Vi får se hvordan vi skal løse det med kronerullinga!

Jeg skal purre på en som er skyldig meg 600 kr for en oversettelse, men jeg har mast i et år nå, så vet ikke hvor langt jeg kommer hvis jeg truer med anmeldelse. :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...