Gjest tre Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Blodprøven min idag viste verdier som bekrefter at jeg er gravid!! Fantastisk. 0 Siter
sats Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Jippi, tre! Dette var gode nyheter - er dette første forsøket ditt? Håper at du har startet en blå bølge her inne nå!!!! Jeg kommer etter om ca. 3 uker. Gratulerer nok en gang, Tre! Klemmer fra 0 Siter
ninak Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Jippi, tre! Dette var gode nyheter - er dette første forsøket ditt? Håper at du har startet en blå bølge her inne nå!!!! Jeg kommer etter om ca. 3 uker. Gratulerer nok en gang, Tre! Klemmer fra Gratulerer så masse :-) Lykke til med din voksende mage! 0 Siter
becca72 Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 GRATULERER!!! Og velkommen etter :-) Stor klem fra 0 Siter
Gjest tre Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Jippi, tre! Dette var gode nyheter - er dette første forsøket ditt? Håper at du har startet en blå bølge her inne nå!!!! Jeg kommer etter om ca. 3 uker. Gratulerer nok en gang, Tre! Klemmer fra Ja, får inderlig håper en blå bølge er startet. Ja, det er mitt første icsi forsøk. Jeg har et vellykket icsi forsøk bak meg, en jente snart ett år gammelt. Vi føler oss enormt heldige som lykkes slik vi gjør. Lykke til for din del når testedagen kommer. 0 Siter
Terten Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Gratulerer! Nå får du en kjempefin sommer med voksende mage. Lykke til! 0 Siter
Trollmor Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 GRATULERER!!! Og velkommen etter :-) Stor klem fra Kjære tre, G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* Fantastiske nyheter ) klem fra 0 Siter
Borealis Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Gratulerer, -håper du får et flott svangerskap! Klem.... 0 Siter
khalana Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Så flott da. Gratulerer så mye. ) Hilsen Gratulerer så mye med vellykket forsøk!! Lykke til! Gratulasjonsklemmer fra 0 Siter
Gjest Domenicka Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Hadde bare lyst til å sende deg noen gratulasjoner før jeg takker for meg. Kjempebra at du fikk gode nyheter i dag! Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet. Håper alt forløper HELT problemfritt!!! Klem fra 0 Siter
Gjest Katheinka Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Gratulerer, tre, dette var gode nyheter! Kos deg med graviditeten - Klem fra 0 Siter
Gjest Dipsey Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Så flott.... Unner deg alt godt...kos deg med resultatet sammen med mannen.... Ha en fin sommer kos fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.