Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

I fjor traff jeg en gutt som jeg ble ganske god venn med. Vi hadde det mye morsomt sammen, men når han dro i militæret, så mistet vi kontakten med hverandre..

Når jeg ute på byen lørdag kveld så traff jeg på han igjen for første gang på lenge.

Vi hadde drukket ganske mye begge to, og det endte med at vi stod og klinte utenfor utestedet en god stund før jeg tok taxi hjem.

Jeg har veldig lyst til å treffe han igjen, og han har også bedt meg med ut.. Saken er bare den at vi har funnet ut at vi er firmenninger.. jeg vet jo at det er sinnsykt langt ut i slekta, men jeg er veldig glad i han og liker han mye mer som en venn... spørsmålet mitt er: er det ok å gå ut med / eventuelt bli sammen med firmenningen sin? Angående alder så er han forresten 2 år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62248-firmenninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du er 17 år? Da er det vel ikke aktuellt med barn riktig ennå, hvis det var det du var bekymret for. Som andre så riktig har påpekt her så er det tillatt med så nært gifte som fetter og kusine. Firemenninger er ganske lite i slekt. Det du skal være oppmerksom på er dersom dere har spesielle arvelige sykdommer i familien så kan det være en høyere risiko for at evt. barnogså får det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62248-firmenninger/#findComment-272208
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...