Gå til innhold

ang.samvær i ferier

Anbefalte innlegg

Gjest leiheleexen

Hvordan takle at eksmannen med samboer forandrer ferieukene underveis etter at vi har gjort en avtale for min sønn (han bor hos sin far) for sommeren? Bestandig så skjer dette; gutten kommer, etter en uke-mange telefoner frem og tilbake for at de skal bytte dager og datoer, jeg mener at har vi gjort en avtale om ferie så skal den være slik!

Jeg er lei av å bruke ressurser på voksne folk som ikke kan bestemme seg,ser ikke ut som de to vet noe om sin ferie i det hele tatt. De vrenger alt til sin fordel,de tenker ikke på gutten,bare på seg selv...!!!!!

Hadde vært fint for en gang skyld å få en fredelig ferie uten telefoner fra de annen hver dag når sønnen min er her...det er noe nytt hver gang de ringer... grrrr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62292-angsamv%C3%A6r-i-ferier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...