Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt store kuler i latex, men de kokte mannen min så de neste skal være i silikon.

Jeg har to vibratorer for øyeblikket. Ja og et massasjeapparat som også er brukbart.

Jeg hadde en gang en G-punkt vibrator så det vil jeg også gjerne ha på nytt igjen.

Utvalget er stort og hadde jeg bare hatt penger nok så skulle jeg ha handlet masse! :-)

Annonse

Merker du stor forskjell på Samurai og ET Special?

Med helt nye og gode batterier er ET Special mye bedre. Den andre brukes egentlig ikke lenger.

Selv om det blir litt intimt vil jeg likevel fortelle at om du kniper bra, mens du bruker roterende perler (og er nybarbert) er det hiiimmmelsk!

Tro meg, dette er -ikke- dyrt, i forhold til morroa du har ;-)

Men jeg vet ikke hvor mye den koster her i Norge heller. Ville bare anta at Nederland ikke er sååå mye billigere? Var bare mindre flaut der synes jeg.

mvh.

Med helt nye og gode batterier er ET Special mye bedre. Den andre brukes egentlig ikke lenger.

Selv om det blir litt intimt vil jeg likevel fortelle at om du kniper bra, mens du bruker roterende perler (og er nybarbert) er det hiiimmmelsk!

Tro meg, dette er -ikke- dyrt, i forhold til morroa du har ;-)

Men jeg vet ikke hvor mye den koster her i Norge heller. Ville bare anta at Nederland ikke er sååå mye billigere? Var bare mindre flaut der synes jeg.

mvh.

Den koster 1390,- på erotikknett, men så kommer jo porto i tillegg, jeg så den på en annen side i fjor til 990,- men finner ikke den siden igjen! Mulig det var et introduksjonstilbud. Etter å ha sett og hørt om ET Special er det ingen andre som frister heller! :-)

Annonse

Jeg har ikke noe slikt, har aldri sett det i virkeligheten og har ikke lyst på det. Heller ikke har jeg noe sexy undertøy. Trives best helt naken. Babette er bare et naturbarn. Hun elsker kropp og sex men vil ikke ha noe dilldall. Kanskje noen vil synes hun er kjedelig.

Det driter hun i så fall i.

Foretrekker også du ekte vare?

Ja, det er i allefall det jeg prøver å si til meg selv ;-)

Feig er jeg....

Det virket liksom litt stusselig da venninna mi som er med i SMIL begynte å ramse opp sine greier, kan du si ;-)

Men...når ungene er større og ute av soverommet. Da SKAL jeg ha, uansett hvor flaut det er ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...