Gå til innhold

Hei. Oppdatering fra VG artikkelen...

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Heisann..

Var det ikke helt utrolig vel? Har overbrakt ALLE de varme hilsener, og hun takket masse og ba meg gi dere en stooooor klem!!

Var på besøk der i går kveld, og Kaja er helt nydelig, og egglederne mine dansa polka når jeg holdt henne.

Deres sønn på 4 år er ikke bærer av sykdommen. Det fikk de bekreftet av leger i utlandet via fostervannsprøver. De har ikke bestemt enda når de skal teste lille Kaja, men det blir testet slik at hun vet hva hun skal forholde seg til, naturligvis.

Gutter har 50 % sjanse til å ikke være bærer, er det en gutt som er bærer, dør han sansyligvis i barnealder. Jenter som er bærere dør ikke, men bærer det videre med seg til sine barn ved 50 %.....

Ble dere klokere av noe av dette??

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62333-hei-oppdatering-fra-vg-artikkelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...