Gå til innhold

G-punktet, en gang for alle...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Utforsker'n

Og på sexsiden min er det også linker til sider om G-punktet på norsk! :-)

http://www.geocities.com/amigadol/amigas.htm

jeg må si at denne siden Amiga, var bra...jeg lært mye, å tror jeg nå vet hvordan jeg skal få en bedre sexopplevelse...:)

klemmer:)

nøffelinøff

dette punktet er nok til glede for de fleste, men for oss få? kvinner som ikke har det problematisk kan det være så følsomt at det bare er på grensen til kvalmende og ikke godt i det hele tatt...

så, hvis dama ikke gir fra seg en umiddelbar positiv reaksjon ville jeg ikke fortsatt med letingen..

Annonse

Gjest Shallow_Hal

dette punktet er nok til glede for de fleste, men for oss få? kvinner som ikke har det problematisk kan det være så følsomt at det bare er på grensen til kvalmende og ikke godt i det hele tatt...

så, hvis dama ikke gir fra seg en umiddelbar positiv reaksjon ville jeg ikke fortsatt med letingen..

Alle til lags, kan nok heller ikke jeg gjøre.

Og siden alle er subjektive, har jeg selvfølgelig nå tråkket noen på tærne.

Men alle kan nok finne ut hva de skal gjøre med denne informasjonen. Enten ta den til seg og lete, eller så kan man la det være. Enten finner man det, eller så gjør man det ikke. Vil man bruke det om man finner det, så gjør man jo også det selvfølgelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...