Gjest Katheinka Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Lurer på om det virkelig er noe inne magen min? Mensen er jo borte og testen var jo blå, men hvordan kan jeg virkelig vite? På papiret er jeg nå 6+3, det vil si gravid i sjuende uke. Altså skal jeg leve med denne SA-frykten lenge framover. var hos lege i går, fikk "helsekort for gravide". Ironisk hvor gratis alt skal være så snart egget henger - ingenting skal visst koste noe nå framover! Doktoren veide meg, kjente på brystene, tok blodprøver og laget henvisning til gynekolog. Vil ha den tidlige ultralyden for å iallfall få en pekepinn om tilstanden der under ribbeina et sted. Ikke lett å jobbe når tankene er langt, langt borte. Skulle egentlig hatt ferie i neste uke, men på grunn av en sykemelding må jeg jobbe iallfall en uke til. Ganske surt. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62354-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-saaaakte-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei Katheinka Jeg forstår veldig godt hva du mener. Jeg syntes også at tiden snegler seg av sted! Og alt er veldig uvirkelig. Er det virkelig noe inni her?? Noe som skal bli en baby? (Eller to ;-) Jeg gleder meg til første ultralyd. For å få en bekreftelse at det virkelig er noe der. Det blir nok lettere å forstå når vi ser det svart på hvitt, og når magen begynner å vokse :-) Merker du noe på kroppen? Jeg har kjempe ømme bryster, og jeg har hatt litt vondt nederst i magen, noe jeg regner med er livmorbånda.. Ta vare på deg selv Katheinka! Og lykke til videre :-) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62354-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-saaaakte-langt/#findComment-272447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei Katheinka Jeg forstår veldig godt hva du mener. Jeg syntes også at tiden snegler seg av sted! Og alt er veldig uvirkelig. Er det virkelig noe inni her?? Noe som skal bli en baby? (Eller to ;-) Jeg gleder meg til første ultralyd. For å få en bekreftelse at det virkelig er noe der. Det blir nok lettere å forstå når vi ser det svart på hvitt, og når magen begynner å vokse :-) Merker du noe på kroppen? Jeg har kjempe ømme bryster, og jeg har hatt litt vondt nederst i magen, noe jeg regner med er livmorbånda.. Ta vare på deg selv Katheinka! Og lykke til videre :-) Stor klem fra Hei på deg rugemor, jeg merker litt av og til, men hadde vel trodd at jeg skulle kjenne mer. Har litt vondt i puppene (som også er blitt noe større, ifølge han som kjenner mest på dem). Løper dessuten en del på do, og er humørsyk så det holder. Men er ikke kvalm. Håper på ultralyd i neste uke, har iallfall fått henvisning. Nå er han på ferie, så jeg håper ikke alle hans "faste" skal inn sånn med en gang... Har du sluttet å blø? Synes du har sterke nerver, må være et helvete å begynne å blø når du har så mange dårlige erfaringer med dette. Hvor langt er du på vei nå? Fem-seks uker? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62354-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-saaaakte-langt/#findComment-272509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei på deg rugemor, jeg merker litt av og til, men hadde vel trodd at jeg skulle kjenne mer. Har litt vondt i puppene (som også er blitt noe større, ifølge han som kjenner mest på dem). Løper dessuten en del på do, og er humørsyk så det holder. Men er ikke kvalm. Håper på ultralyd i neste uke, har iallfall fått henvisning. Nå er han på ferie, så jeg håper ikke alle hans "faste" skal inn sånn med en gang... Har du sluttet å blø? Synes du har sterke nerver, må være et helvete å begynne å blø når du har så mange dårlige erfaringer med dette. Hvor langt er du på vei nå? Fem-seks uker? Hilsen Hei igjen :-) Fikk komentar av han jeg lever med om puppene jeg også. He-he Han stirret på de, og sa de hadde forandret seg :-) Utrolig hvor oppmerksomme de er når det kommer til kroppsdeler ;-) Jeg er 5 uker på veg til mandag. Det vil vel si inn i uke 6?? Blødningene ser faktisk ut til å stoppe opp. Blødde ikke i det hele tatt i går. Bare litt brunt, men det har det jo vert hele tiden. I dag har det verken vært brunt eller rødt. Slapper litt mer av da. Legen sendte henvisning til ultralyd i går, så nå bare venter jeg på time. Blir spennende :-) Du må fortelle når du har vært inne til ultralyd. Gleder meg til å høre :-) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62354-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-saaaakte-langt/#findComment-272561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.