livato Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Jeg trener 40 min. hver morgen før frokost. :-))))))))) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Noen bedre fettforbrenningstrenig finnes ikke, så det vil garantert gi resultater! Meget bra gjort, jeg hadde aldri klart det 0 Siter
livato Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Skrevet 4. juli 2002 SierDuDet skrev (På 4.7.2002 den 11.41): Noen bedre fettforbrenningstrenig finnes ikke, så det vil garantert gi resultater! Meget bra gjort, jeg hadde aldri klart det Takk for skrytet. Trenger litt skryt. Det gjør vi jo alle! I tillegg trener jeg vekter annenhver dag, og tar meg en 30 min økt med fettforbrennende aktiviteter etter vektene. *venter på mer skryt* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 livato skrev (På 4.7.2002 den 11.48): Takk for skrytet. Trenger litt skryt. Det gjør vi jo alle! I tillegg trener jeg vekter annenhver dag, og tar meg en 30 min økt med fettforbrennende aktiviteter etter vektene. *venter på mer skryt* Høres bra ut, og den 30 minutters økta du tar etter å ha trent vekter, er også en meget god måte å forbrenne fett på! Bruker den metoden selv i ny og ne (også jeg i 30 minutter), når jeg prøver å komme litt i form. Skal begynne igjen skikkelig til høsten 0 Siter
avil Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Hva er det du gjør om morgenen? Knebøy? Joggetur? Styrke? (sex?) Jeg vil også være liten og nett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.