Gå til innhold

Mannen min utro?

Anbefalte innlegg

Gjest liten og redd

Jeg er gift med en vidunderlig mann som jeg elsker over alt på denne jord. Vi har vært gift i 11 år. Han har voksne barn, og jeg likeså. Min yngste flytter snart ut. Siste året har jeg hatt mistanke om at mannen min har innledet et forhold til en annen, men jeg er livredd for å få sannheten servert. Jeg er livredd for å miste ham. Vi har i perioder hatt vanskelige stunder i forholdet vårt, men det siste året har vært helt spesielt. Han avviser meg seksuelt, og tar ikke initiativ til sex. Vi har ingen nærhet til hverandre. Han virker fjern og deprimert, og har sagt at han ønsker skilsmisse. Jeg nekter å høre på ham, og gråter så fort dette er et tema. Han har ikke fortalt meg at han har noen annen. Jeg er fortvilet og redd, men vil gjøre alt for at han blir hos meg. Føler av og til at er mer tilstede, men jeg skjønner at han er kjempefrustrert. Jeg føler meg liten og redd, og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62418-mannen-min-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vil du heller gå der liten, redd og kjempefrustrert i stedet for å vite sannheten da? Du må prøve å ta deg sammen og ikke gråte når han vil snakke. Du kan tenke ut noen gode spørsmål og argumenter du kan møte ham med.

Mange som er deprimerte kan få "skeive" tanker. De har ofte problemer med sex, og har mer enn nok med daglige gjøremål. Ofte føler de at dem ikke strekker til og føler seg som en byrde for andre.

Forholdet blir i alle fall ikke bedre av at dere ikke kan snakke sammen og finne ut av hvor dere står.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62418-mannen-min-utro/#findComment-272855
Del på andre sider

petter smart

Synes dette var et litt tynt grunnlag å mistenke utroskap på. Mangel på sex og nærhet kan skyldes mange ting. Kanskje elsker han deg ikke lenger. Kanskje liker han ikke at du gråter hver gang han prøver å snakke med deg.

Kanskje har han problemer på jobben eller noe annet personlig. Og dette får han ikke snakket med deg om.

Kanskje har han en liten krise, der han vil bli fri og føle seg ung igjen.

Men hvis han ønsker skilsmisse så hadde han nok sagt det dersom han hadde truffet noen andre, fordu du da enklere hadde gått med på skilsmissen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62418-mannen-min-utro/#findComment-273041
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...