Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette spørsmålet kanskje ikke passer så godt inn under dette forumet, men det er så dødt på forum for samliv, så jeg tenkte jeg skulle poste det likevel...

Ok, til gutter: Du møter en jente på festival. En fra samme by og med vennekretser som omtrentlig kjenner hverandre. Du henger sammen med henne en hel kveld, der dere kysser, holder hender og generelt finner ut at dere liker hverandre veldig godt. (Dog man har drukket alkohol.) Dere sover sammen den natten men ingen ting skjer. Dagen etter ber du om telefonnummeret hennes, gir henne en klem og sier at dere sees senere på dagen. Når hun kommer bort til deg litt senere på dagen er du dog litt kjølig (eller i bakrus?) og når hun sier at hun har tenkt på deg hele dagen sier du "vi får ta oss en prat i morgen".

Hva mener du da?

Håper på bra svar da jeg aldri tror jeg har vært så betatt av noen i hele mitt liv... hehe. (Han er singel, btw.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at det han syntes var en god ide i går, ikke er fullt så smart i dag. Var det mange av hans kompiser til stedet når han var "kjølig"? Det har mye å si. Du får fylle i han en 7-8 øl, så får du se hva som skjer. Generellt sett vil jeg si at han ikke er overkeen, men at det er håp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-272891
Del på andre sider

Det betyr at det han syntes var en god ide i går, ikke er fullt så smart i dag. Var det mange av hans kompiser til stedet når han var "kjølig"? Det har mye å si. Du får fylle i han en 7-8 øl, så får du se hva som skjer. Generellt sett vil jeg si at han ikke er overkeen, men at det er håp.

Ja, sånn 4-5 stykker satt der... men de var opptatt med å prate sammen da jeg snakket med ham. Men de satt nå altså der, hans gode, nære venner... regner med du mente at det var derfor han kunne være kjølig...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-272894
Del på andre sider

petter smart

Det er jo mulig han bare er sjenert og at han turte mer når han var full.

Men jeg tror nok det betyr at han ikke er interessert. Kanskje han bare ville ha sex, selv om det ikke ble noe av.

Men få han på tomannshånd og spør om dette. Umodne gutter er utrolig barnslige og rare når kompisene er der. De skal ikke gi uttrykk for følelser.

Kanskje sa han til dem at han kunne hadde sex med deg og det var det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-273036
Del på andre sider

nøffelinøff

problemet til oss jenter er at vi analyserer for mye..

"vi tar oss en prat i morgen" er jo et ganske klart signal, synes du ikke?

alt kan skje på qarten( for jeg regner med at det er der du er...)og jeg ville egentlig ikke tatt noe særlig kontakt med ham, for det er jo en ganske frekk ting å si når han har gitt motsatte signaler dagen før.

men noen folk er bare slik, og jeg har lært at man ikke kan ta handlinger seriøst når det skjer i fylla.

så neste gang må du tenke på siste setning og ikke gjøre noe som kan såre deg siden:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-273067
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mulig han bare er sjenert og at han turte mer når han var full.

Men jeg tror nok det betyr at han ikke er interessert. Kanskje han bare ville ha sex, selv om det ikke ble noe av.

Men få han på tomannshånd og spør om dette. Umodne gutter er utrolig barnslige og rare når kompisene er der. De skal ikke gi uttrykk for følelser.

Kanskje sa han til dem at han kunne hadde sex med deg og det var det.

Jeg tror egentlig han bare har panikk... for vi pratet sinnsykt mye om ekskjærester og forhold og masse sånt styr, og når vi senere (ja, jeg vet, ganske beruset) fant ut at vi kanskje bare skulle gi oss to en sjangse, så sa jeg hele tida "jeg synes dette er dritskummelt, og om du kødder med meg så kverker jeg deg" hvorpå han sa "nei nei, jeg kødder ikke med deg" (yeah right.) Så jeg tror faktisk han kunne tenke seg å like meg, tingen er bare at a) han synes, som meg, singellivet er helt greit, og alt annet som skulle skje ville trenge masse energi, som f.eks. dating (hvilket jeg selv hater) og B) vi kjenner jo knapt hverandre og har ingen garantier for at dette skulle fungere (bortsett fra at vi har samme klessmak, samme musikksmak, har en utrolig kjemi samt at han er like "småteit" som meg.) Saken er at jo lengre tid det går siden jeg så ham, jo mindre tenker jeg på ham, og jo mer prissetter jeg singellivet selv... jeg er en jente som liker å gjøre ting selv, men synes jo at noen kan gi signaler om de liker meg også da.

Det hele er jo ganske komisk da, at man går fra "faen som vi forstår hverandre" til "la oss være kjærester!" og jeg tror nok han ikke hadde noe imot et ligg heller. Ikke så rart at han trodde han ville få være med på noe sånt når jeg, han og en til tidligere på kvelden kranglet om hvem som var festivalens billigste menneske... og han er jo ikke akkurat en stygg type, han har et utseende som tiltaler meg veldig (selv om venninnene mine sa "han var da søt nok han") så jeg hadde ikke hatt noe imot å hoppe i høyet med ham... men selv om jeg var dritfull og vanligvis sjeldent sier nei (hehe) så var det noe i bakhodet mitt som sa "nei, vent med sex, om dere blir sammen så er den utforsk-fasen noe man bare må ha med seg"...

Skal se om han kontakter meg. Om ikke så skal jeg i det minste sende en melding og høre hvordan han har det. Og om han vil komme på fest. Og han kan ta med seg så mange kompiser han vil...jeg vil bare se ham igjen og se om det sier WHAM! igjen...

Dette var ikke et spesifikt svar bare til deg, men til alle som svarte :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-273079
Del på andre sider

Gjest Erlend

Jeg tror egentlig han bare har panikk... for vi pratet sinnsykt mye om ekskjærester og forhold og masse sånt styr, og når vi senere (ja, jeg vet, ganske beruset) fant ut at vi kanskje bare skulle gi oss to en sjangse, så sa jeg hele tida "jeg synes dette er dritskummelt, og om du kødder med meg så kverker jeg deg" hvorpå han sa "nei nei, jeg kødder ikke med deg" (yeah right.) Så jeg tror faktisk han kunne tenke seg å like meg, tingen er bare at a) han synes, som meg, singellivet er helt greit, og alt annet som skulle skje ville trenge masse energi, som f.eks. dating (hvilket jeg selv hater) og B) vi kjenner jo knapt hverandre og har ingen garantier for at dette skulle fungere (bortsett fra at vi har samme klessmak, samme musikksmak, har en utrolig kjemi samt at han er like "småteit" som meg.) Saken er at jo lengre tid det går siden jeg så ham, jo mindre tenker jeg på ham, og jo mer prissetter jeg singellivet selv... jeg er en jente som liker å gjøre ting selv, men synes jo at noen kan gi signaler om de liker meg også da.

Det hele er jo ganske komisk da, at man går fra "faen som vi forstår hverandre" til "la oss være kjærester!" og jeg tror nok han ikke hadde noe imot et ligg heller. Ikke så rart at han trodde han ville få være med på noe sånt når jeg, han og en til tidligere på kvelden kranglet om hvem som var festivalens billigste menneske... og han er jo ikke akkurat en stygg type, han har et utseende som tiltaler meg veldig (selv om venninnene mine sa "han var da søt nok han") så jeg hadde ikke hatt noe imot å hoppe i høyet med ham... men selv om jeg var dritfull og vanligvis sjeldent sier nei (hehe) så var det noe i bakhodet mitt som sa "nei, vent med sex, om dere blir sammen så er den utforsk-fasen noe man bare må ha med seg"...

Skal se om han kontakter meg. Om ikke så skal jeg i det minste sende en melding og høre hvordan han har det. Og om han vil komme på fest. Og han kan ta med seg så mange kompiser han vil...jeg vil bare se ham igjen og se om det sier WHAM! igjen...

Dette var ikke et spesifikt svar bare til deg, men til alle som svarte :)

Hei Annikken!

Ofte så kan dette med følelser og slikt være litt vanskeligere å prate om for gutter enn for jenter. I tillegg fikk jeg inntrykk av at du er en ganske "bestemt" jente. Kan det være at vedkommende i edruskapens skarpe lys så ting som skremte han litt eller som han ikke vet helt hvordan han skal takle? Kanskje han óg tenker på deg, men vet ikke helt om han tør å ta kontakt av redsel for å "brenne seg"?

Hvorfor ikke ta kontakt selv og si det som det er: Du ønsker mer kontakt med den kjekkeste gutten du har møtt på lenge.Avslag, vennskap eller noe mer - hvem vet? Ikke krev noe annet enn en grei beskjed hvis han ikke ønsker å møte deg senere. Bruk energien din på å finne ut om det er noe mere i dette for dere, eller la minnet fra kvartfestivalen være det det er, og fortsett videre med livet ditt.

Husk at det viktigste er å være ærlig og oppriktig med seg selv, deretter med de man har rundt seg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62435-gutter-se-her/#findComment-273929
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...