Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå ser det faktisk ut som om blødningene har stoppet opp :-) Da slapper jeg litt mer av...

Det er litt uvirkelig at jeg faktisk er gravid, men når jeg kjenner på puppene så er det ingen tvil. For de er ØMME!

Fikk time til undersøkelse på sykehuset i posten i dag. Har time til onsdag allerede :-) Føler meg jo tryggere nå som småblødningene har stoppet opp, men det er jo greit å få en ekstra sjekk. Da vil jeg være halveis inn i uke 6. Det er vel kanskje for tidlig å se noe? Noen som har erfaring med så tidlig ultralyd? Er veldig spent :-)

Noen ganger er jeg redd for at det ikke skal være noe som helst der. Det er liksom litt uvirkelig... Men med høy og fin hcg, og vonde pupper, er det vel ingen tvil. Det er bare så rart. Litt for godt til å være sant!

Lykke til alle dere andre. Regner med dere kommer snart etter :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62469-en-liten-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten.

Jeg var på ul i uke 6+3 sist. Fikk da se 2 fostersekker med "noe" i som pulserte. Ikke lett å se at det var to fostre enda, men ingen tvil om at hjertet slo på begge.

Men, det er jo allikevel veldig tidlig, så ikke mist motet om det skulle vise seg at du ikke se hjertet slå.

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62469-en-liten-oppdatering/#findComment-273161
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...