aviva Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 skal foreta en operasjon som ikke har noe m barnløsheten å gjøre.albyl e og dispril (boldfortynnende midler) må ikke inntas de siste 10 dagene før denne operasjonen. Skal nå også i gang med første IVF forsøk og begynner på spray om noen dager.har jo hørt at albyl e (?) brukes i forbindelse med IVF, men NÅR? er det først etter egguttak at albyl e skal taes? er det i slutten av sprayinga evt samtidig med hormonsprøytene..?? må sette meg ned og regne litt ut, hadde vært så fint å få gjort begge disse tingene denne sommeren.men alt avhenger av albyl e...... håper noen kan svare meg og håper albyl e ikke inntas før laaangt ut i IVFprosessen.. slik at jeg rekker den andre operasjonen også. vil gjerne få med meg begge disse tingene i sommer.ENDELIG skal vi i gang med IVF. etter 6 år som uforklarlig barnløs. takknemlig for svar! 0 Siter
becca72 Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Du kan starte med albyl-e etter egguttak, og ta de frem til du har testet. Lykke til med både operasjon og ivf :-) Klem fra 0 Siter
aviva Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Du kan starte med albyl-e etter egguttak, og ta de frem til du har testet. Lykke til med både operasjon og ivf :-) Klem fra supert becca! takk skal du ha. det var dette svaret jeg hadde håpet på. da ser det lyst ut, rekker begge deler. satser på å bli gravid på første IVF forsøk..(hmm) og da ville jo operasjonen bli utsatt minst ett år pga det.. derfor vil jeg gjerne få operasjonen unnagjort så fort som mulig. 0 Siter
Terten Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Hei, Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du er klar over det eller ikke, men albyl-e er ikke en del av standard-medisinen under ivf. Det brukes i spesielle tilfeller, som f.eks ved gjentatte aborter, og enkelte har vel også forsøkt det etter flere mislykkede ivf-forsøk for å se om det kan bedre sjansen for graviditet. Men det kan jo hende du har en grunn til å bruke albyl-e, og da ser det uansett ut som om det lar seg gjøre ut i fra det becca skriver. Lykke til! 0 Siter
aviva Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Hei, Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du er klar over det eller ikke, men albyl-e er ikke en del av standard-medisinen under ivf. Det brukes i spesielle tilfeller, som f.eks ved gjentatte aborter, og enkelte har vel også forsøkt det etter flere mislykkede ivf-forsøk for å se om det kan bedre sjansen for graviditet. Men det kan jo hende du har en grunn til å bruke albyl-e, og da ser det uansett ut som om det lar seg gjøre ut i fra det becca skriver. Lykke til! hei terten. nei det visste jeg faktisk ikke! trodde det hørte med til hele pakka, synes så mange har snakka om albyl e her inne at jeg regnet med jeg også snart ville bli introdusert for det. har ingen spesiell grunn til å bruke det jeg. takk for informasjonen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.