Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skal foreta en operasjon som ikke har noe m barnløsheten å gjøre.albyl e og dispril (boldfortynnende midler) må ikke inntas de siste 10 dagene før denne operasjonen.

Skal nå også i gang med første IVF forsøk og begynner på spray om noen dager.har jo hørt at albyl e (?) brukes i forbindelse med IVF, men NÅR? er det først etter egguttak at albyl e skal taes? er det i slutten av sprayinga evt samtidig med hormonsprøytene..??

må sette meg ned og regne litt ut, hadde vært så fint å få gjort begge disse tingene denne sommeren.men alt avhenger av albyl e......

håper noen kan svare meg og håper albyl e ikke inntas før laaangt ut i IVFprosessen.. slik at jeg rekker den andre operasjonen også. vil gjerne få med meg begge disse tingene i sommer.ENDELIG skal vi i gang med IVF. etter 6 år som uforklarlig barnløs.

takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62470-albyl-e-n%C3%A5r-i-prosessen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan starte med albyl-e etter egguttak, og ta de frem til du har testet.

Lykke til med både operasjon og ivf :-)

Klem fra

supert becca! takk skal du ha. det var dette svaret jeg hadde håpet på. ;) da ser det lyst ut, rekker begge deler. satser på å bli gravid på første IVF forsøk..(hmm) og da ville jo operasjonen bli utsatt minst ett år pga det.. derfor vil jeg gjerne få operasjonen unnagjort så fort som mulig.

Hei,

Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du er klar over det eller ikke, men albyl-e er ikke en del av standard-medisinen under ivf. Det brukes i spesielle tilfeller, som f.eks ved gjentatte aborter, og enkelte har vel også forsøkt det etter flere mislykkede ivf-forsøk for å se om det kan bedre sjansen for graviditet. Men det kan jo hende du har en grunn til å bruke albyl-e, og da ser det uansett ut som om det lar seg gjøre ut i fra det becca skriver. Lykke til!

Hei,

Det kommer ikke frem av innlegget ditt om du er klar over det eller ikke, men albyl-e er ikke en del av standard-medisinen under ivf. Det brukes i spesielle tilfeller, som f.eks ved gjentatte aborter, og enkelte har vel også forsøkt det etter flere mislykkede ivf-forsøk for å se om det kan bedre sjansen for graviditet. Men det kan jo hende du har en grunn til å bruke albyl-e, og da ser det uansett ut som om det lar seg gjøre ut i fra det becca skriver. Lykke til!

hei terten. nei det visste jeg faktisk ikke! trodde det hørte med til hele pakka, synes så mange har snakka om albyl e her inne at jeg regnet med jeg også snart ville bli introdusert for det.

har ingen spesiell grunn til å bruke det jeg.

takk for informasjonen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...