Gjest Usikker jente Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei Jeg går her og er full av vonde følelser. Saken er at kjæresten min snakker FOR mye om en søt kvinnelig kollega.Hun er nå nyskilt og bor for seg selv. Jeg vet hvem hun er da jeg har jobbet på samme arbseidsplass hvor forøvrig kjæresten min og jeg startet forholdet. Han blånekter om eventuell forhold med henne. Men jeg synes han snakker for mye om henne, virker oppriktig interessert om hva hun foretar seg osv. At hun er en flott kvinne men ikke hans type(som han påstår). Hun er svært deprimert etter skilsmissen og jeg har inntrykk at kjæresten min trøster henne for mye. Hun er begynnelsen av femtiårene og jeg er "bare" 36 år. Jeg får høre at jeg ser flott ut i kropp og utseende. Kjæresten min er eldre enn meg mer som denne kollegaen. Kanskje jeg er for barnslig for han, at han vil ha modnere kvinne? Mulig at jeg går og spinner opp historier på det værste men jeg har så vond intuisjon. Føler at det er noe bare. Jeg ønsker ikke å spionere på han. Men jeg vil jo tro han også da han sier at de ikke er interessert i hverandre på DEN måten. Han vet at jeg blir sjalu når han snakker om denne kollegaen. Ser nesten ut som han nyter det,at han fremdeles er atraktiv osv. siden jeg er så mye yngre. Han ser utrolig flott ut, ser mye yngre ut og er en meget sosial, morsom og hyggelig. Veldig populær og godt likt. Jeg er så redd for å miste han, samtidig så holder jeg snart ikke ut denne uvissheten lengre. Det tærer på. Ønsker trøst fra dere! Klem fra jente med vond intuisjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62475-er-han-forelsketinteressert-i-kollega/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har et veldig godt forhold til mine kollegaer, og enkelte snakker jeg mer med enn andre. Jeg har kanskje hatt en flørtende tone med dem uten at det betyr noe. Har aldri gått over streken med noen. (jobber som eneste jente på min avdeling) En av kollegaene mine sa til meg at han snakket mye om meg til sin kone. At jeg gjorde sånn og sa sånn. Han sa at han beundret meg som person, men det var aldri snakk om at det var noe mellom oss, som skulle true forholdet han hadde til sin kone. Men hun ble selvsagt sjalu når han snakket så mye om meg. Jeg blir også veldig opptatt av mine kollegaer, og snakker om dem når jeg kommer hjem. Jeg tilbringer tross alt veldig mye tid med dem, og har ettervært fått en nært og åpent forhold til flere på jobben. Jeg kan forstå at en partner blir usikker, men på jobben hos oss er vi enige om å aldri bryte grenser som kan bli ødeleggende for forholdet mellom oss på jobben, eller til forholdene vi har på hjemmebane. Jeg vil tro at din samboer er blitt veldig god venn med henne, og kanskje vært en støtte for henne i en vanskelig situasjon. Det behøver ikke være noe mer enn det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62475-er-han-forelsketinteressert-i-kollega/#findComment-273530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sikrere jente Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har et veldig godt forhold til mine kollegaer, og enkelte snakker jeg mer med enn andre. Jeg har kanskje hatt en flørtende tone med dem uten at det betyr noe. Har aldri gått over streken med noen. (jobber som eneste jente på min avdeling) En av kollegaene mine sa til meg at han snakket mye om meg til sin kone. At jeg gjorde sånn og sa sånn. Han sa at han beundret meg som person, men det var aldri snakk om at det var noe mellom oss, som skulle true forholdet han hadde til sin kone. Men hun ble selvsagt sjalu når han snakket så mye om meg. Jeg blir også veldig opptatt av mine kollegaer, og snakker om dem når jeg kommer hjem. Jeg tilbringer tross alt veldig mye tid med dem, og har ettervært fått en nært og åpent forhold til flere på jobben. Jeg kan forstå at en partner blir usikker, men på jobben hos oss er vi enige om å aldri bryte grenser som kan bli ødeleggende for forholdet mellom oss på jobben, eller til forholdene vi har på hjemmebane. Jeg vil tro at din samboer er blitt veldig god venn med henne, og kanskje vært en støtte for henne i en vanskelig situasjon. Det behøver ikke være noe mer enn det. Takk for trøst fra deg. Det hjalp meg virkelig å tenke igjennom. Vi har nå oppklart saken. Det er meg han er glad i. Han har bare hjulpet en nedbrutt kollega. Han er bare sånn, omsorgsfull. Og det kan jo ikke forandres. Han er jo redd for at jeg misforstår såpass at jeg slår opp med han. Så jeg må jo bare stole på han, Men han har fortalt henne at jeg blir litt såret over dette at hun får kanskje søke trøst hos en annen kollega. Han har nok følt at denne kvinnen har vært litt for pågående enn det han ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62475-er-han-forelsketinteressert-i-kollega/#findComment-273962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Takk for trøst fra deg. Det hjalp meg virkelig å tenke igjennom. Vi har nå oppklart saken. Det er meg han er glad i. Han har bare hjulpet en nedbrutt kollega. Han er bare sånn, omsorgsfull. Og det kan jo ikke forandres. Han er jo redd for at jeg misforstår såpass at jeg slår opp med han. Så jeg må jo bare stole på han, Men han har fortalt henne at jeg blir litt såret over dette at hun får kanskje søke trøst hos en annen kollega. Han har nok følt at denne kvinnen har vært litt for pågående enn det han ønsker. Kjekt å høre Ha ei trivelig helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62475-er-han-forelsketinteressert-i-kollega/#findComment-273996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.