Gå til innhold

tips til "renslig" analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hva bør jeg gjøre for at det ikke skal bli for urenslig? Jeg har litt angst for at det skal bli litt "grisete"... Bør jeg skylle med noe "oppi der"? Og hvor får jeg i såfall tak i det?

Skrevet

Skal vi se.

Pkt.1: Vask snabben før

Pkt.2: Vask snabben etterpå

Pkt.3: Det er lurt å gå på do før du har analsex.

Pkt.4 Bruk gjerne kondom

Usj, nei dette klarer jeg ikke. Beklager.

Skrevet

Gå på do først og bruk kondom.

Kondom bør dere bruke fordi han kan få urinveisinfeksjon av dine tarmbakterier.

Det er ganske ok å ha forspill i dusjen, uansett hvordan sex dere skal ha ;-D

olivia1365380270
Skrevet

Har du angst for dritt så gå på apoteket og kjøp klyster.

Skrevet

Skal vi se.

Pkt.1: Vask snabben før

Pkt.2: Vask snabben etterpå

Pkt.3: Det er lurt å gå på do før du har analsex.

Pkt.4 Bruk gjerne kondom

Usj, nei dette klarer jeg ikke. Beklager.

Prippen, det er det du er.

tigertrollet
Skrevet

Hvis du fremdeles foretrekker en grundig "rengjøring" først så finnes det analpumper som du kan kjøpe asså (prøv på div. sexshop på nettet). Men synes du ikke det blir litt "turn off" mitt i akten å begynne med full understellsbehandling og innvendig rengjøring av hull nr.2?.. Jeg mener -hvis du først liker analsex holder det ikke med vanlig renslighet?? :o)

Skrevet

Hvis du fremdeles foretrekker en grundig "rengjøring" først så finnes det analpumper som du kan kjøpe asså (prøv på div. sexshop på nettet). Men synes du ikke det blir litt "turn off" mitt i akten å begynne med full understellsbehandling og innvendig rengjøring av hull nr.2?.. Jeg mener -hvis du først liker analsex holder det ikke med vanlig renslighet?? :o)

*humre* :)

tigertrollet
Skrevet

*humre* :)

du er vel ikke tilhenger av rengjøringsligaen du nei?:)

man kommer ikke utenom det faktum at SEX ER IKKE RENSLIG.. så sånn er nå det.men duverden så godt da *gliser fårete* hepp.

Lillelurven
Skrevet

*ler*

For det er ikke du?

Gjest marion
Skrevet

gå på apoeket og få tak i klyster. ække værre

Skrevet

Gå på dass litt før sexen, ta en dusj, og så kan dere begynne med at han slikker deg ren før han dytter den inn.

Det er trivsel!

Skrevet

what the fuck are you talking about.

hæ?

Skrevet

what the fuck are you talking about.

hæ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...