Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er PCO'er og har ett barn. Nå er jeg igang med "prosjekt nr 2". Snuppa vår er 2 år nå og søsken har vi prøvd å få til i et år allerede. Først kun Glucophage, så i tillegg Pergotimekurer i stigende dose. Nå har jeg hatt 3 kurer uten effekt. Hadde time hos lege for å få henvisning til gynekolog. Fikk brev her om dagen: time i midten av oktober! Det tar på tiden det her barnestyret, det er i alle fall sikkert.

Men det er ikke en brøkdel så trist med manglende eggløsninger og kun 1 blå strek på pinnen denne gangen. Jeg har sett av tidligere debatter her at mange ikke er enige i dette. Men jeg ser på barn nr 2 som en ekstrabonus. Skulle vi være så heldige kunne ingen vært gladere - men livet er helt utmerket med ett barn også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62538-prosjekt-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...