Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest stine23
Skrevet

Penisen til typen min bøyer seg nedover når den er stiv? Normalt eller? Er det en fordel for kvinnen om penis er rett eller bøyer seg oppover mht g-punktet?

Skrevet

Hei!

Tror ikke det er uvanlig at penisen bøyer seg nedover. Penisen til kjæresten min gjør også det, og han er den desidert beste elskeren jeg har hatt.

På meg treffer i alle fall en penis som er bøyd nedover, super bra på alle de følsomme punktene.

Kos....

Montecristo
Skrevet

Hei Stine

Peniser er som vaginaer

De er alle forsklellige

Store-små - tykke - smale'

Alle har sin stil.

Opp eller end spiller ingen rolle så lenge dere har det bra

tigertrollet
Skrevet

Det meste er normalt..

I forhold til G-punktet (som jo ligger mot framsiden i vagina) må dere bare finne den stillingen som kreves for best stimulering. Hundestilling burde treffe blink;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...