Gå til innhold

Hvordan er en vanlig sex-akt for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedelig :(

Hos oss begynner det som regel med at han sier: "skal vi ta av oss trusa?" eller noe annet veldig opphissende (ironi) når vi har lagt oss.

Han legger seg delvis oppå meg og begynner å suge på puppene mine. Han spør om jeg vil ha orgasme, og hvis ja; finner fram en vibrator som jeg bruker på meg selv mens han suger på puppene mine, og fingerpuler meg. Hvis nei, suger han på puppene mine til han tror jeg er bløt nok (eller noe i den duren) og så kjører han (vi) i veg. Gjerne en 3-4 stillinger og avsluttes oftest bakfra etter 5-10 minutter.

Er det rart jeg ikke "lar meg overtale" mer en toppen et par ganger i måneden? Tenninga hos meg er fullstendig borte og ikke hjelper det å finne på noe nytt heller siden jeg ikke blir kåt før han er ferdig omtrent.

Har dere noen tips til hvordan sprite opp litt, og kan noen beskrive en vanlig sex-akt hos dere? Hvor koser dere med hverandre? Bare kjønnsorganer eller kjæler dere overalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62713-hvordan-er-en-vanlig-sex-akt-for-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

spør han om du vil ha orgasme?

den var ny.

"nei, jeg vil ikke det- jeg bare ligger her for deg."

Sliter litt med å få orgasme med ham -naturlig nok. Derfor spør han vel om jeg gidder, hehe. Ikke noe problem å få det alene, men det tror jeg ikke han vet...

Greit nok, men hva gjør du?

Sex er ikke en enmanns-greie men et samspill.

For meg så virker det som om det er samspillet mellom dere som mangler og at det er dette du må tenke på, ikke bare hva som gjøres.

Variasjon er selvsagt viktig, men ikke det viktigste. Dessuten kommer variasjonen av seg selv når resten fungerer. For da slapper man av, slipper seg løs og gjør det man har lyst til.

Liker du at han suger på puppene dine? Høres ut som det ikke sier deg noe, og da er det jo ganske teit å la ham tro at dette er tingen for deg!

Hva med å ta hånda hans dit du vil ha den, og oppmuntre med små ordrer og "stønne-ros"?

Og ellers ta styringen litt mer?

Man kan jo ikke bare ligge der som et slakt og så forvente at han skal tankelese seg fram til hva du liker!!!

Liker du at han suger på puppene dine? Høres ut som det ikke sier deg noe, og da er det jo ganske teit å la ham tro at dette er tingen for deg!

Hva med å ta hånda hans dit du vil ha den, og oppmuntre med små ordrer og "stønne-ros"?

Og ellers ta styringen litt mer?

Man kan jo ikke bare ligge der som et slakt og så forvente at han skal tankelese seg fram til hva du liker!!!

jeg liker å bli sugd på puppene, saken er at jeg ikke tenner på ham lengre, hjelper ikke at jeg styrer ham. Hvordan foregår det hos deg da?

Annonse

Greit nok, men hva gjør du?

Sex er ikke en enmanns-greie men et samspill.

For meg så virker det som om det er samspillet mellom dere som mangler og at det er dette du må tenke på, ikke bare hva som gjøres.

Variasjon er selvsagt viktig, men ikke det viktigste. Dessuten kommer variasjonen av seg selv når resten fungerer. For da slapper man av, slipper seg løs og gjør det man har lyst til.

Saken er at jeg ikke har lyst. Hvis alle andre også gjør det på denne måten er sex veldig oppskrytt. Tror definitivt gresset er grønnere på den andre siden jeg da.

jeg liker å bli sugd på puppene, saken er at jeg ikke tenner på ham lengre, hjelper ikke at jeg styrer ham. Hvordan foregår det hos deg da?

Her foregår det bra og jeg tenner på mannen min.

Detaljene sparer jeg til et lukket forum med gode venninner.

Men jeg kan si så mye som at puppesuging var slutt ved ammingen.

Her foregår det bra og jeg tenner på mannen min.

Detaljene sparer jeg til et lukket forum med gode venninner.

Men jeg kan si så mye som at puppesuging var slutt ved ammingen.

derfor har ikke jeg lyst å amme unger noengang. Pupper er for meg noe sexuelt ikke noe en snørrete unge skal stappe i kjeften. Puppene er en ting jeg hvertfall VET som tenner meg.

Nei, jeg er ikke gammel, jeg er 25. Er det så galt å ikke like tanken på å ha en baby hengende i puppen? Jeg vet jo at morsmelk er viktig for dem da, men det frister ikke akkurat..

Jeg tror nok du vil se annerledes på det og klare å skille mellom barnets behov og sex når den tid kommer. Men det var jo ikke det du spurte om. :-)

Har du fortalt han hva som tenner deg da? Og hva med fantasier? De er i hverfall viktig for meg.

Hvis du syns det er vanskelig så kan du jo prøve å planlegge en kveld, dele en flaske vin og så fortelle han eller vise han hva du liker og hva du tenner på.

Det er viktig at begge tar initiativ, styring osv. og at dere varierer stillinger, forspill, steder,så det ikke blir bare det gamle kjedelige hele tiden.

Men som sagt, de må kommunikasjon til!

Annonse

Lillelurven

Sliter litt med å få orgasme med ham -naturlig nok. Derfor spør han vel om jeg gidder, hehe. Ikke noe problem å få det alene, men det tror jeg ikke han vet...

Du/dere får det ikke noe bra om du ikke slipper deg litt mere løs!

Del med han,de fantasiene du har i hodet ditt mens du driver på selv. Gjør noe aktivt, så skal du se tenningen stiger!

Gjest esprit

Saken er at jeg ikke har lyst. Hvis alle andre også gjør det på denne måten er sex veldig oppskrytt. Tror definitivt gresset er grønnere på den andre siden jeg da.

hadde samme problem med min ex, etter flere år med sex bare for hans skyld og en instilling fra han om at det var viktigst at jeg gjorde det sånn at HAN hadde det bra,var alle følelser hos meg for ham døde. og umulig å bygge opp igjen.

har truffet en ny mann, som jeg først ble fasinert av mentalt. og som virkelig viste meg oppmerksomhet, uten at han av den grunn så for seg at det skulle ende med sex.

jeg vet at nå er jeg forelsket og da er alt ekstra bra uansett, men måten vi har det sammen er helt utrolig i forhold til det jeg hadde.

vi kan snakke om fantasier mens vi elsker, det er utrolig opphissende. han nærmer seg sjelden på samme måte. noen ganger tar han ikke av seg klærne engang, bare tar seg av meg og det er himmelsk rett og slett!

hadde min første orgasme noensinne med en mann med ham. fordi han fikk meg til å slappe av og viser at han er oppriktig interessert i at jeg har det bra. og da blir det automatisk sånn at han har det bra også, for da gir jeg jo han det som gjør sexen bra for han.

har enda ikke hatt ett samleie som har vart mindre enn en halvtime. ikke at det trenger å være noen norm. det er bare det at tidligere VILLE jeg at det skulle bli fortest mulig ferdig. nå vil jeg at det skal vare lengst mulig!

gresset ER noen ganger grønnere på andre siden, det er helt sikkert! :o)

"det tror jeg ikke han vet"

Kanskje dere burde bli litt flinkere til å snakke sammen - og kanskje du burde være den som tok initiativet til det?

Det er sjelden sex er bra - spesielt i et forhold som har vart en stund, hvis det kun er den ene part som hele tiden må ta initiativet.

Kanskje han synes sex med deg er kjedelig, og gjerne så en forandring han også? Ikke nødvendigvis så lett for han å ta initiativet til det, hvis han føler at du er avvisende det meste av tiden.

Mvh

Det du må finne ut er om du liker det gresset du tygger på nå. Om du ikke gjør det så finn nytt gress.

Men uansett hva slags gress du tygger på, på den andre siden vil gresset alltid se grønnere ut. Derfor bør det aldri bli noen årsak til å skifte beite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...