nanna Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Hun er da på vei. Eller? Hun var i Oslo for ikke så lenge siden, vaffal. 0 Siter
Melaisa Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Hun er da på vei. Eller? Hun var i Oslo for ikke så lenge siden, vaffal. Jeg tror hun har tenkt å komme når jeg skal dra til Stavanger... Typisk. Men så får hun holde seg litt hjemme, jeg vil ha døtrene hennes på besøk, nemlig ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Jeg tror hun har tenkt å komme når jeg skal dra til Stavanger... Typisk. Men så får hun holde seg litt hjemme, jeg vil ha døtrene hennes på besøk, nemlig ;-) Hmm. 0 Siter
nanna Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Jeg tror hun har tenkt å komme når jeg skal dra til Stavanger... Typisk. Men så får hun holde seg litt hjemme, jeg vil ha døtrene hennes på besøk, nemlig ;-) Nå er hun i Hønefoss. 0 Siter
nanna Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Ja, nå er du vært på turné lenge nok. Skulle hilse så meget fra damen, Hun visste ikke at hun var etterlyst. 0 Siter
naiv Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Skulle hilse så meget fra damen, Hun visste ikke at hun var etterlyst. Har du kontakt med henne? 0 Siter
naiv Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Jepp. Telepatisk. Kan du lære det bort, eller er det en medfødt gave? 0 Siter
nanna Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Kan du lære det bort, eller er det en medfødt gave? Det er nok medfødt både hos meg og Lion. 0 Siter
Melaisa Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Jeg melder meg til tjeneste. Er du hjemme? Skal vi lage en bråte avtaler??? 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Er du hjemme? Skal vi lage en bråte avtaler??? Ja, etter røyken. 0 Siter
Melaisa Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Ja, etter røyken. Godt. Helsen min tåler ikke denne ferien. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Godt. Helsen min tåler ikke denne ferien. Det forstår jeg. Nå er jeg klar for en bråte avtaler. 0 Siter
Melaisa Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Det forstår jeg. Nå er jeg klar for en bråte avtaler. Ja, er du hjemme? Hva med deg og dine unger på sent formiddagsbesøk her i morgen? Dere kan få vafler. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Ja, er du hjemme? Hva med deg og dine unger på sent formiddagsbesøk her i morgen? Dere kan få vafler. Det måtte isåfall blitt veeeeeeeldig sent formiddagsbesøk i og med at jeg skal sove ut etter ferien i morgen. Faktisk så seint besøk at det koliderer med middagsbesøket vi skal i til svigers. Hva med en annen gang? Og hvorfor er du ikke på msn? 0 Siter
birdie Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Det måtte isåfall blitt veeeeeeeldig sent formiddagsbesøk i og med at jeg skal sove ut etter ferien i morgen. Faktisk så seint besøk at det koliderer med middagsbesøket vi skal i til svigers. Hva med en annen gang? Og hvorfor er du ikke på msn? Jeg er! *vinker febrilsk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.