Gå til innhold

ryggproblem og amming?

Anbefalte innlegg

Gjest Spretti

Hei Jeg har et barn på 6mnd, men sliter nå veldig med ryggsmerter som stadig blir verre. Jeg bærer ikke mye, men ammer 4 ganger om dagen smertene sitter nedover langsryggraden og ut på hoftekammen,har ikke hatt problem før eller ved første barn, dette er nr 2. Det er verre i fuktig vær Har det noe med amming å gjøre eller er det noe annet?Det er smerter ved bøying fremover, eks skifte bleier, da vet jeg ikke å rette meg opp igjen. Takk for hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6275-ryggproblem-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Nina Lindstad

Til Spretti. Høres ut som litt sliten rygg du beskriver, mulig økt belastning på mellomvirvelskivene grunnet mye bøying. Prøv å gå mye, det bedrer ofte ryggplager, og gjør de fleste løft/bevegelser med beholdt svai i ryggen. Stell av småbarn med krum/foroverbøyd rygg er ikke å anbefale!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spes. allemennmedisin og idrettslege

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6275-ryggproblem-og-amming/#findComment-32466
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...