Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Obstfelder, ulven, han rare nyromantikeren vet du:

JEG SER

Jeg ser på den hvite himmel,

jeg ser på de gråblå skyer,

jeg ser på den blodige sol.

Dette er altså verden.

Dette er altså klodenes hjem.

En regndråpe!

Jeg ser på de høye huse,

jeg ser på de tusende vinduer,

jeg ser på det fjerne kirketårn.

Dette er altså jorden.

Dette er altså menneskenes hjem.

De gråblå skyer samler seg. Solen ble borte.

Jeg ser på de velkledte herrer,

jeg ser på de smilende damer,

jeg ser på de lutende hester.

Hvor de gråblå skyer blir tunge.

Jeg ser, jeg ser...

Jeg er visst kommet på en feil klode!

Her er så underligt...

MI TAMBOR

cómo retumba retumba

cuando repica la rumba

como resuena resuena

para aliviarme las penas

catrá catrá

cutró cutró

así resuena mi tambó

mi tambó mi tambó

lere le lere le

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

10

• naiv

5

• Amiga

3

• avil

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Pyttsan! Ikke ta det så tungt, det gjør jeg stadig vekk. Det hender til og med at jeg får greie på det sånn litt etterhvert. ;-)

Forklar meg det med vaginakulene så jeg kan fortelle det til kassadamen neste gang jeg er i butikken. Det ble ganske mye oppstyr forrige gang jeg var der og spurte om hun kunne anbefale en bestemt kondomtype og jeg plukket fram alle de hadde og laget lite show. Hun husker meg og vil helst stikke av når jeg kommer :-))

Gjest retvizan

Forklar meg det med vaginakulene så jeg kan fortelle det til kassadamen neste gang jeg er i butikken. Det ble ganske mye oppstyr forrige gang jeg var der og spurte om hun kunne anbefale en bestemt kondomtype og jeg plukket fram alle de hadde og laget lite show. Hun husker meg og vil helst stikke av når jeg kommer :-))

Jeg er heeelt på nybegynnerstadiet når det gjelder dette temaet, men dette er hva jeg har plukka opp underveis:

Man kan enten bruke kuler eller gulspurvegg. Noen kuler har tråder, dette gjør det lettere å dra dem ut. Gulspurvegg er trådløse, gulspurvene følger med i tida. Trådkuler er dessuten for pingler, mye morsommere å hente kulene ut med støvsuger'n eller pølseklypa.

Ok?

Ulv I Faarikaal

Jeg er heeelt på nybegynnerstadiet når det gjelder dette temaet, men dette er hva jeg har plukka opp underveis:

Man kan enten bruke kuler eller gulspurvegg. Noen kuler har tråder, dette gjør det lettere å dra dem ut. Gulspurvegg er trådløse, gulspurvene følger med i tida. Trådkuler er dessuten for pingler, mye morsommere å hente kulene ut med støvsuger'n eller pølseklypa.

Ok?

Jo.

Jeg hørte også om hu som hadde seg med gartneren og gubben hennes kom hjem for tidlig. Gubben tok en sabel og hugget av snoppen til gartneren så den ble sittende igjen inni, hun brukte korketrekker.

Gjest retvizan

Jo.

Jeg hørte også om hu som hadde seg med gartneren og gubben hennes kom hjem for tidlig. Gubben tok en sabel og hugget av snoppen til gartneren så den ble sittende igjen inni, hun brukte korketrekker.

*Flire*

Jeg har forøvrig observert at du befinner deg i et slags sage/hugge modus i dag. Noen spesiell anledning?

Ulv I Faarikaal

*Flire*

Jeg har forøvrig observert at du befinner deg i et slags sage/hugge modus i dag. Noen spesiell anledning?

Jeg kjeder meg, og da skjer det ting oppi hodet, det ene liksom tar det ene liksom liksom.

Er folk på ferie ? Det er så stille.

Annonse

Ok?

Du skal jaggu få mitt andre skrevne *lol* her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...