juliet2 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei alle sammen! Her kommer oppdatering på innlegget mitt fra 07.07.2002. Som dere sikkert leste var det et spørsmål jeg ikke hadde fått svar på. Vedr. betaling for materiell. Fikk nettopp mail med følgende melding: ***"Viser til tidligere kontakt i forbindelse med infertilitetsbehandling. Jeg har nå vært i kontakt med Helsedepartementet vedr. følgende problemstilling: Utgifter til materiell ol. som vanligvis betales av pasienten som egenbetaling (og ikke egenandel). Dette inkluderes i egenandelen på kr. 3.000,-"*** Jippi!!!! Dette tolker jeg dit hen at alt klinikken kan kreve meg for er kr. 3.000,- og ikke kr. 3.000,- ++++. Medisin-biten går jo på trygdekontoret så det bli liksom en annen sak. Dessuten blir det jo slik jeg forstår det da ingen betaling til klinikken dersom en trenger mer en et forsøk. Jeg ble i allefall glad. Fordi om det nå etter den nye ordningen er blitt billigere, så gleder jeg meg over hver krone spart, det føles liksom dyrt nok alikeveld. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62813-egenandel-oppdatering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.