Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk, jeg fikk ut 21 egg kl 09.15 i dag.Med litt ekstra smertestillende og mannen sin hånd å holde i gikk det hele kjempefint. Lab-damene fikk mer enn nok å gjøre, og i morgen får vi vite hvor mange av dem som kunne brukes. Analysen av mannens rumpetroll var også tilfredsstillende, så jeg føler at det er positive vibber på gang.

Sov i 3-4 timer, før det ble taxi ned til Nyhavn. Sol, over 20 grader gjør at "takene" i magen er overkommelige. Kjenner godt at det røsker litt ja.

Det er masse salg her nede!!!! Skal nok kose meg, men er jo litt nervøs likevel. 3 ganger har jeg gjennomgått dette og alle ganger med 2 egg tilbake. Skjønner ikke hvorfor det skal gå annerledes nå.

Det blir muligens assisted hatching hvis jeg ikke får frøset ned egg. De håpte på noen i fryseren, men det tviler jeg på. Likevel, vi går spennende dager i møte.

Skal på tivoli i kveld dersom magen orker.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62832-21-egg-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, sats :o)

Gratulerer med vel overstått egguttak!!! Og så 21 egg da!! Litt av ei verpehøne må jeg si ;o) Skulle ikke forundre meg om det ble noen i fryseren.....!

Du føler deg nok ganske mørbanka i magen, kan jeg tenke meg.

Så det er masse salg ja.....;o) Hørtes "skummelt" ut...hehe. Men nå må du jo huske på at om noen måneder er tøyet for lite uansett.....!

Blir spennende å høre i morgen hvor mange egg som ble befruktet. For jeg regner med du avgir en liten rapport da også? :o)

Krysser fingrene for dere, sats! kos dere i Køben.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62832-21-egg-ut/#findComment-275743
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...