Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner på spray 8. august og det er vårt andre forsøk. Ble gravid ved forrige, men hadde en MA i uke 14. Går på med stor optimisme denne gang også - vi må tro det lykkes !

LYKKE TIL !

Klem fra

Jeg gleder meg, det er første gang for oss, så alt er helt nytt. Det blir utrolig spennende, jeg tror jeg begynner på spray omtrent samme dag som deg, så da ligger vi "likt i løypa".

Lykke til dere også, vi får krysse fingrene for at det går bra for oss.

Jeg gleder meg, det er første gang for oss, så alt er helt nytt. Det blir utrolig spennende, jeg tror jeg begynner på spray omtrent samme dag som deg, så da ligger vi "likt i løypa".

Lykke til dere også, vi får krysse fingrene for at det går bra for oss.

Kjempespennende første gangen ! Jeg husker forventningene veldig godt, man aner på en måte ikke hva man går til. Får håpe at ditt første resulterer i to blå !!!! :)

Sammensvergelsesklem fra

Kjempespennende første gangen ! Jeg husker forventningene veldig godt, man aner på en måte ikke hva man går til. Får håpe at ditt første resulterer i to blå !!!! :)

Sammensvergelsesklem fra

Hei Maye :o)

Jeg skal starte på spray 27. juli. Dette er vårt 3. forsøk. Ble gravid på forrige forsøk, men mistet i uke 8/9.

Vi skal til Maigaard, Århus. Regner med avreise ca. 20. august :o)

Kjekt å holde følge sammen med noen her inne :o)

Hilsen fra

Hei Maye :o)

Jeg skal starte på spray 27. juli. Dette er vårt 3. forsøk. Ble gravid på forrige forsøk, men mistet i uke 8/9.

Vi skal til Maigaard, Århus. Regner med avreise ca. 20. august :o)

Kjekt å holde følge sammen med noen her inne :o)

Hilsen fra

Jeg starter 27. juli, samme dag som deg Trollmor! Reiser også avgårde på ferie den dagen, så jeg er litt spent på bivirkningene denne gangen.

klem

Annonse

Jeg begynner på spray 8. august og det er vårt andre forsøk. Ble gravid ved forrige, men hadde en MA i uke 14. Går på med stor optimisme denne gang også - vi må tro det lykkes !

LYKKE TIL !

Klem fra

Hei.

Begynner med spray 6. august. Dette blir vårt 3. forsøk på Rikshsopitalet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...