Gå til innhold

høyre side av hodet er rart

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 36 år som i ca. 2 1/2 har hatt en merkelig følelse i høyre del av hodet. Den første mnd. var det som en skygge foran øyet uten at jeg så dårligere, det forsvant og ble erstattet av prikking i kinnet og en følelse bak øret. Hele tiden har jeg hatt et punkt bak og litt opp fra øret som det er litt ubehagelig å ligge på og verker av og til. Ellers så har fingrene og tærne på høyre siden hatt følelse av å "sovne", dette kommer og går. Kan det ha sammenheng?

Hilsen litt nervøs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6290-h%C3%B8yre-side-av-hodet-er-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære opal !

Jeg tror neppe det har noen sammenheng (det er venstre del av hodet som styrer høyre arm og bein). Hvis det er en sammenheng, må det i så fall være at stramme nakkemuskler kan spille en rolle for begge typer symptomer. Du burde oppsøke en lege og kanskje bli henvist til fysioterapeut ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...