Gå til innhold

Jeg jente sprutet under orgasme,vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest "våryr hele året"

Heisann

Igår fikk både jeg og kjæresten min "sjokk".

Jeg sprutet mye fukt i orgasmen.

Det ble vått i senga osv.

Jeg hadde det kjempeherlig mens det stod på men følte meg som en mann etterpå. Helt utblåst og matt.

Har alltid hatt god fukt der nede men igår tok helt kaka.

Var nesten flau. Jeg er 100% sikker at det ikke var urin.

Kan ikke huske at jeg har opplevd en så kraftig orgasme før. Jeg har forøvrig lett for å få det, flere ganger etterhverandre.

Har jeg blitt mann eller med denne "spruten" min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62905-jeg-jente-sprutet-under-orgasmevanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal nok mer til for å bli mann gitt.

hehe, du er heldig du, det er det du er. ingenting å være flau for dette, ikke mange jenter som klarer det du klarte i går. vær stolt av egenskapen din og nyt seksuallivets gleder... men mann er du nok ikke blitt, og godt er det for oss

Annonse

Kanskje? Det er jo kjempeskummelt da. Du risikerer jo å bli gravid av å onanere.

Hvis du får barn, blir du Morfar da?

Her var det jo noen tullesvar da :)

Tror ikke det er så uvanlig at jenter har det.

Jeg er en av dem , og noen ganger blir det litt for mye av det "gode" synes jeg , men mannen er fornøyd med det ...så da så...

Gjest "våryr hele året"

hehe, du er heldig du, det er det du er. ingenting å være flau for dette, ikke mange jenter som klarer det du klarte i går. vær stolt av egenskapen din og nyt seksuallivets gleder... men mann er du nok ikke blitt, og godt er det for oss

Takk for respons.

Jeg føler meg jo ikke som mann, men følte det sånn i går.

Hadde overtaket til de grader med kjæresten. Og endte med "sprut" matthet og så sove.

Jeg må understreke at dette store til slutt kom etter mange små orgasmer. Hadde nok bygd seg opp.

Skal nyte dette,håper jeg får noe lignende mange,mange ganger. Unner også medsøstre dette.

Skal fortelle siden om jeg får hår på brøstet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...