Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjenner alltid at det skjer noe i kroppen min ganske nøyaktig en uke etter eggløsning.

Jeg får stikkninger i underlivet, humøret er merkelig, begynner å fryse, delvis vondt i ryggen.

Dette varer bare noen få dager.

Jeg har prøved å bli gravid i 4 år, problemet er dårlig sædkvalitet, med meg er alt i orden.

Er det noe som skjer i kroppen en uke etter eggløsning, dersom man ikke har blitt gravid og i så tilfelle hva?

Takknemlig for svar!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62924-en-uke-etter-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

hvor lang er syklusen din?sikker på at du har eggløsning når du tror??Jeg har eggløsning på dag 21.-og en syklus på 30 dager

Hei på deg!

Jeg har regelmessig syklus på nøyaktig 28 dager og jeg kjenner eggløsning kraftig hver måned den 13. eller 14. dagen.

Jeg lurte bare på hva som egentlig skjer i kroppen nøyaktig en uke etter eggløsning siden jeg da merker at det skjer noe i kroppen.

Det er vel kanskje ikke så enkelt å vite?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...