Gå til innhold

den rette????

Anbefalte innlegg

Gjest surretu

Tenkte kanskje dette var d riktige forumet for slike spørsmål...

jeg har en eks,slutt for to år siden, vi var sammen i tre år, to av dem samboere..det ble slutt hovedsaklig fordi jeg begynte hos psykolog, noe som var slitomt og jeg følte for å selvrealisere meg, pluss en liten flørtis som jeg var svært betatt av, kun det, ikke noe annet, men det gjorde det lettere å flytte!

vi var enige, og bruddet var kjempefint egentlig, vi passet på hverandre og sørget sammen på en måte..han er min sjelevenn, finner ingen som har kommet så nær meg, ingen jeg kan betro meg slik til, ingen som får meg til å føle meg så trygg...har vert sammen m en i mellomtiden, og han fikk meg ikke til å føle meg gla eller bra, men forelskelsen var der..fordi det var spennende:)men han ville meg ikke gi meg hele verden, noe jeg vet eksen min vil...

men nå begynner jeg å tenke på eksen, tenker at det er jo tross alt en mann jeg skal leve leeenge med, han godeste mister rette..kunne tenke meg eksen til det, men spenningen er der ikke, har ikke prøvd å få den tilbkae heller for jeg vil jo ikke at dette skal vere et forskningsprosjekt og ende opp med å såre han!

men jeg er veldig utolmodig, kanskje jeg burde ta tiden til hjelp...men er det ikke sånn at den spenningen forsvinner alikevel?..det beste er å ha det bra sammen!

et stort problem som jeg sliter med er sexen, grunnet noe som skjedde tidligere i mitt liv..jegvet jeg må ordne opp i det, for tanken på sex frister ikke akkurat..og jeg er så i tvil hva grunnen er..er det pga det at jeg jobber med fortiden eller er det at han ikke tenner meg...vanskeli, jeg vil jo ikke såre noen, og jeg vil ikke surre bort livet mitt påduster heller:=) er 25 nå, og begynner å faktisk føle for trygghet og familie..:)oi...:)

er det noen i sammen situasjon, noen med kloke ord? jeg trenger dem:)

hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63045-den-rette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...