Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøved den nye veet(hårfjernings kremen) som du bare skyller bort så blir håret borte,iallfall i følge reklamen.Kan det være farlig å bruke den for å fjerne håret rundt ballesteinene med veet.har noen prøved?Rundt tissen bruker jeg barbermaskin men tør ikke rundt steinene.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo en fare for at steinene blir borte også - så jeg hadde ALDRI villet brukt en HÅRfjerningskrem .

Skrevet

Det er jo en fare for at steinene blir borte også - så jeg hadde ALDRI villet brukt en HÅRfjerningskrem .

hehe, maskin på ballene? tror du er gal mann, bruk høvel, går så fint så...

Skrevet

Kondomeriet har en hårfjerningskrem beregnet på sånt, Blitzblank. Du kan jo forsøke den?

Skrevet

hehe, maskin på ballene? tror du er gal mann, bruk høvel, går så fint så...

Bruker kun Veet sensitive selv, no problems!

Du slipper til og med kaktusen du får når haret vokser ut etter bruk av høvel.

"høvel på balla kan få fatale konsekvenser"

Skrevet

Hehe, jeg hadde ikke stolt på en barbermaskin der nede. Har du sett motorsagmasakeren?

Nei, klin til med høvel, du. Det er langt sikrere! :)

Annonse

Skrevet

Bruker kun Veet sensitive selv, no problems!

Du slipper til og med kaktusen du får når haret vokser ut etter bruk av høvel.

"høvel på balla kan få fatale konsekvenser"

du vet, med ei stødig hånd går alt bra. hjelper selvsagtmed en god høvel, ingen enganshøvel her nei...

Skrevet

Hvis du er like heldig som en kompis av meg og lar kremen sitte på alt for lenge... vel, da har du aldri mer ett eneste hårstrå på ballene... men det var visstnok jævlig vondt mens huden grodde igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...