pus Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei alle go-jenter :-)) Jeg var fryktelig spent i dag også, på vei til ultralyd. Kanskje litt mindre nervøs enn sist, men allikevel urolig. Jeg må bare fortelle dere hvor fantastisk dette var!!!! Nå kunne vi tydelig se 2 mini-babyer aktivt røre seg inni der. Ikke større enn 2,7 cm, men allikevel så velutviklet. VI SÅ TYDELIG navlestrengen som vi også fikk høre puls-lyden på, og armer, hodet og mye annet var meget tydelig. Spesielt moro var det å se så aktive krabater. De beveget seg konstant med små raske bevegelser. Jeg unner dere alle å få oppleve dette en gang. Den som ikke gir seg vil det - IKKE glem det :-) Katheinka: Gratulerer med overstått UL og alt vel. Nå kan du bare glede deg fremover og nyte graviditeten, nå er alt i boks skal du se :-) Becca72: Er superspent på å høre fra UL du hadde i dag. Denne gangen holder det hele veien til ende:-) Sats: Jeg har stor tro på deg denne gangen, dette går veien. Ta det med ro etter egginnsetting, og koos dere videre i Køben :-) Stoor sommerklem fra en lykkelig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Så spennende, pus! Utrolig å kunne smugtitte på de som har tatt bolig i deg, ikke sant? Er du i god form? Jeg merker veldig lite til spiren, ikke er jeg kvalm og ikke så veldig trøtt. Var derfor veldig lettet over å se med egne øyne at det er en liten skapning der inne. Har pusen din nedkommet, forresten? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-277052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Så spennende, pus! Utrolig å kunne smugtitte på de som har tatt bolig i deg, ikke sant? Er du i god form? Jeg merker veldig lite til spiren, ikke er jeg kvalm og ikke så veldig trøtt. Var derfor veldig lettet over å se med egne øyne at det er en liten skapning der inne. Har pusen din nedkommet, forresten? Klem fra Heii Jeg merket også veldig lite heelt i begynnelsen. Men så begynte jeg å bli ekstrem trøtt og sliten, og innemellom helt utmattet. Hadde også endel humørsvingninger og litt depresjoner i tillegg var jeg veeldig sulten. Men nå virker det som jeg sakte men sikkert nærmer meg tilbake til normalen. Er nå 9 uker og 3 dager på vei. Etter å ha sett de aktive småtrolla inni meg i dag så synes jeg det er høyst merkelig at jeg ikke merker noe særlig til noe som helst, så med andre ord så betyr ikke det noe som helst for om tingene er i orden:-) Når skal du på neste UL?? Nå måå du bare glede deg masse fremover. Jeg har konkludert slik til meg selv: * Jeg har et valg, enten å bekymre meg, være urolig og dårlig humør og negativ, noe som tapper krefter og energi og gir dårlig humør, dårlig stemning * ELLER jeg kan velge å tenke positivt, ha tro på at det hele er i orden, glede meg, spre positiv energi til meg selv, mine barn og omgivelsene, ha et lykkelig svangerskap Etter litt frem og tilbake og litt hjernevasking så har jeg klart å velge det siste alternativet. Skulle noe gå galt så kommer det som et sjokk uansett om man har vært bekymret på forhånd eller ikke !! Og , JAA, pusejenta mi har fått trillinger. De blir 3 uker nå til søndag og de er helt fantatisk vakre. Nå har dem fått opp øya og så vidt begynt å bølle med hverandre. De er bare så herlige å følge med på:-)) he he, dette ble et langt svar, men det er ferie, dårlig vær så tid er det nok av , vi får nyte det også mens vi kan. :-)))) Klemmers fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-277072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Heii Jeg merket også veldig lite heelt i begynnelsen. Men så begynte jeg å bli ekstrem trøtt og sliten, og innemellom helt utmattet. Hadde også endel humørsvingninger og litt depresjoner i tillegg var jeg veeldig sulten. Men nå virker det som jeg sakte men sikkert nærmer meg tilbake til normalen. Er nå 9 uker og 3 dager på vei. Etter å ha sett de aktive småtrolla inni meg i dag så synes jeg det er høyst merkelig at jeg ikke merker noe særlig til noe som helst, så med andre ord så betyr ikke det noe som helst for om tingene er i orden:-) Når skal du på neste UL?? Nå måå du bare glede deg masse fremover. Jeg har konkludert slik til meg selv: * Jeg har et valg, enten å bekymre meg, være urolig og dårlig humør og negativ, noe som tapper krefter og energi og gir dårlig humør, dårlig stemning * ELLER jeg kan velge å tenke positivt, ha tro på at det hele er i orden, glede meg, spre positiv energi til meg selv, mine barn og omgivelsene, ha et lykkelig svangerskap Etter litt frem og tilbake og litt hjernevasking så har jeg klart å velge det siste alternativet. Skulle noe gå galt så kommer det som et sjokk uansett om man har vært bekymret på forhånd eller ikke !! Og , JAA, pusejenta mi har fått trillinger. De blir 3 uker nå til søndag og de er helt fantatisk vakre. Nå har dem fått opp øya og så vidt begynt å bølle med hverandre. De er bare så herlige å følge med på:-)) he he, dette ble et langt svar, men det er ferie, dårlig vær så tid er det nok av , vi får nyte det også mens vi kan. :-)))) Klemmers fra Kattunger er bare så skjønne! Det er ikke SÅ lenge siden jeg seriøst mente at puseavkom var hakket penere enn menneskebarn, men det var liksom før jeg ble så opptatt av babyer. Er dypt forelsket i mine to puser, en lubben kastrat på sju og en overlegen jentepus på sånn cirka seks. Er helt enig med deg i at det er best å tenke positivt; man vet selvsagt aldri hva som KAN komme til å skje, men man må jo bare tro på at det går bra!! Vi lever jo så sunt, ikke røyker vi eller noen ting, så hvorfor skulle ikke dette gå :-) Vet ikke når jeg skal på ultralyd neste gang, blir muligens en gang før jeg skal inn på den obligatoriske sjekken i uke 16-17. Må jo følge med på om småtten har det bra! Har forresten UL-time 26. juli i Haugesund, men jeg tviler på at jeg gidder å reise opp. Halve dagen går jo bort til en sånn ekspedisjon, og junior har vel neppe blitt så mye større på to uker. Ellers skal jeg har ferie neste uke. Det skal bli deilig! Ta godt vare på deg selv - Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-277165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Så moro pus!!! :-) Det må jo være helt utrolig å ha 2 inni magen som spretter rundt! 2 pusunger ;-)) Så fantastisk! Kos deg med magen din pus! Og lykke til i tiden fremover! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-277213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dee Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Fantastisk følelse å vente to sant? Mine to tasser har blitt 500 g hver seg nå, og jeg er i uke 22. De vokser fort og begynner å bli dugelig aktive. Herlig! Du har så masse å glede deg til Klem fra dee 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-278690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Fantastisk følelse å vente to sant? Mine to tasser har blitt 500 g hver seg nå, og jeg er i uke 22. De vokser fort og begynner å bli dugelig aktive. Herlig! Du har så masse å glede deg til Klem fra dee Heii Åhh, så fint å høre at alt er vel med deg og dine 2 "små"... he he.... er kanskje ikke sååå små lenger:-) Gjett om jeg gleder meg fremover, dette er fantastisk :-) Har du fått vite kjønnene enda? Lykke til videre, og hører gjerne mer fra deg hvordan det går fremover :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-279091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dee Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Heii Åhh, så fint å høre at alt er vel med deg og dine 2 "små"... he he.... er kanskje ikke sååå små lenger:-) Gjett om jeg gleder meg fremover, dette er fantastisk :-) Har du fått vite kjønnene enda? Lykke til videre, og hører gjerne mer fra deg hvordan det går fremover :-) Klem fra Ja nå begynner de jammen å vokse gitt! Merker hele tiden at livmorbåndene strekker seg - det kommer du til å merke hvert øyeblikk du også Vi fikk bekreftet på onsdag at vi venter to gutter. Tvilling 1 visste vi fra forrige UL, men tv2 var mer usikker. Men nå er det bekreftet! Et lite og GODT tips: meld deg på tvillinglista etterhvert (mailingliste). Gjett om det har vært nyttig. Massevis av erfarne mødre å spørre! www.tvillinglista.com Klem fra dee, 22+0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63055-ny-oppdatering-fra-ul/#findComment-279245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.