Gå til innhold

Vondt i pulsåre??

Anbefalte innlegg

Gjest Reddharen

Heisann

Jeg har i det siste vært redd for lymfekreft. Har hatt en klump i halsen på den ene siden. Jeg var hos legen og de var to som sjekket det og begge sa det var bare pulsåren jeg kjente. Den kjennes hoven - men de sier den er like stor som på den andre siden...Det syns ikke jeg men pytt. Det som er - er at det ofte "verker" i den...Har slitt med nakken og svimmelhet i det siste og går til fysio...men hvorfor skal pulsåren verke..særlig når jeg stresser eller får panikkanfall....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6308-vondt-i-puls%C3%A5re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Nina Lindstad

Til reddhare. En pulsåre skal ikke verke. Men den kan banke borti f.eks en hoven lymfekjertel som ligger ved siden av. Jo mer du gnir deg på halsen, jo ømmere blir trolig området. Om det er en kul der som vokser, må du selvsagt oppsøke lege påny.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spes. allemennmedisin og idrettslege

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6308-vondt-i-puls%C3%A5re/#findComment-32460
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...