Gå til innhold

Hvorfor drømmer jeg om HAN?

Anbefalte innlegg

Gjest drømmeren

Jeg skilte meg fra min eks mann for 6 år siden...en psykopat jeg var glad for å bli "kvitt"!

det siste halvåret har jeg noen grusomme drømmer om at jeg bor sammen med han igjen.

Kjøper hus og får unger sammen etc...

Jeg våkner svett hver gang , glad for at det bare er/var en drøm , men altfor livaktige drømmer!

Dette er en mann jeg har / hatet virkelig og som har gjort meg MYE vondt!

Hvorfor har jeg disse drømmene , nå når jeg endeølig er lykkelig gift på nytt??

Noen som har opplevd noe lignende , eller har en forklaring!

Hilsen ei som ikke vil drømme mere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63098-hvorfor-dr%C3%B8mmer-jeg-om-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok normalt at du kan drømme slik, du har kanskje opplevd mye stygt sammen med han og nå når du har det fint kommer dette frem igjen.

Stopper ikke drømmene bør du kanskje vurdere å få pratet med fag personer for å komme igjennom dette uten å føle at du holder på å bli "gal"

lykke til, det går nok bra!!

Når du drømmer om personer du egentlig ikke vil tenke på engang, vil det ikke si at du har lyst på personen, men at det var egenskaper med han du satte pris på. Når du kommer på den eller de gode egenskapene tror jeg ikke du kommer til å drømme mer. Det kan være f.eks han var så flink til å lage middag på lørdagene, eller han var flink til å finne på presanger, eller han gikk så fort på skøyter, men tok seg alltid tid til å vente på deg - altså ting du satte pris på...du kan jo prøve

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...