Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...Lillelurven, som forteller meg i all fortrolighet at hun tenner veldig på å lese om andre doleres sexuelle fantasier, så spør jeg - også på forespørsel fra denne jenta som helst vil være anonym - om følgende:

Hva fanaserer du om?

Hvilke forbudte drømmer har du?

Hva tenner deg mest når du klår på deg selv?

Og så legger jeg til selv:

Fantaserer du om noe som går såpass over streken at du egentlig ikke tror du noen gang vil gjøre det? Hvis ja, hva da?

Svar fra folk "ikke undertegnet-folk" mottas ikke med takk. Nå skal vi til bunns i deres indre indre, for å finne ut hvordan dere egentlig er!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63119-p%C3%A5-foresp%C3%B8rsel-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva fanaserer du om?

Å se kjæresten min til sengs med Tor Mikkel Wara, evt. Kjell Magne Bondevik.

"Hvilke forbudte drømmer har du?"

At disse personene er døde mens de har sex.... ja, Kjell Magne og Tor Mikkel, altså

"Hva tenner deg mest når du klår på deg selv?"

Den utrolig spenstige og flotte kroppen min..

Fantaserer du om noe som går såpass over streken at du egentlig ikke tror du noen gang vil gjøre det? Hvis ja, hva da?

Jeg har til hensikt å leve ut hele skiten.

Hva fanaserer du om?

Å se kjæresten min til sengs med Tor Mikkel Wara, evt. Kjell Magne Bondevik.

"Hvilke forbudte drømmer har du?"

At disse personene er døde mens de har sex.... ja, Kjell Magne og Tor Mikkel, altså

"Hva tenner deg mest når du klår på deg selv?"

Den utrolig spenstige og flotte kroppen min..

Jeg har til hensikt å leve ut hele skiten.

Dette svaret tror jeg var right up lillelurvens AllyMcBeal, så nå har hun nok noe å kose seg med i tordenværet :)

Jeg synes forresten at det alt er for mye snakk om stor/liten tiss, samt analsex her, og alt for lite snakk om sex med døde politikere.

Annonse

Jeg stemmer også for at du kjører igang en FU om hvor mange gynekologiske undersøkelser hver enkelt her inne har hatt de siste 5 år - og evt. hvor mye folk blødde.

Det er vel stort sett det eneste folka her inne ikke har svart på.Men svar får du sikkert.

Du skal ikke se bortifra at slike svar vil komme, men kjent som jeg er på forum for gynokologi, så spør jeg heller der! :)

Dette svaret tror jeg var right up lillelurvens AllyMcBeal, så nå har hun nok noe å kose seg med i tordenværet :)

Jeg synes forresten at det alt er for mye snakk om stor/liten tiss, samt analsex her, og alt for lite snakk om sex med døde politikere.

Det ultimate hadde selvsagt vært å ha analsex med en død politiker med stor pikk.

Annonse

Kom med den før jeg legger meg er du snill.

*Smiler bredt,siklende og pent*

Det kommer helt sikkert sånn etterhvert, men jeg er bare litt til og fra her nå :)

Du kan jo bare glede deg til i morgen, så kan du jo lese litt da og kline til med litt morgenmasturbasjon mens du leser :)

Gjest JaDetGjørJeg

Hva fanaserer du om?

- SDD

Hvilke forbudte drømmer har du?

- SDD og meg

Hva tenner deg mest når du klår på deg selv?

- SDD

- må jo være SDD og meg i et harem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...