Gå til innhold

Anbefalte innlegg

enn å krysse alt som krysses kan. 10 av egga holdt stand til i dag, men dessverre ingen i fryseren. Vi fikk likevel inn to megaegg av kvalitet 2.0 og 2.1, noe lab-favorittdame nr. 1, Lotte, mente var meget bra. 2.0 er grensen for frys.

Så i dag har det blitt kafe-liv med norske aviser og iste mens mannen lesker seg med iskald Tuborg eller Carlsberg.Han mente vi tross alt måtte feire at jeg teknisk sett er gravid. Han har vært SÅ omtenksom hele uka, og jeg har knapt løftet en finger.

Fikk heller ikke sette inn 3 egg, på grunn av min lave (!!!!) alder (30). Vi hadde en annen lege og var på et annet rom i dag og satte inn eggene, så kanskje det er lykken....

Nå er det bare å vente, men faktisk så er jeg rolig enda.

YLVI: Du er jo ekspert på dette med karakterer på eggene; er dette bra eller?

Mange klemmer fra en som snart er tilbake i moderlandet,

Fortsetter under...

Vil ikke kalle meg ekspert, men kan litt tror jeg. 1.0 er det beste man kan oppnå (tror ikke det er mange som har så flotte egg). Deretter kommer 2.0 og 2.1 og så 2.2 og så hopper vi til 3 tallet. Som ikke er fullt så bra, men det kan bli barn av dem og. Så eggene dine er av beste sort, de er bedre enn mine to i magen. De var 2.1 og 2.2.

Dette går veien:o)

Klem fra

Vil ikke kalle meg ekspert, men kan litt tror jeg. 1.0 er det beste man kan oppnå (tror ikke det er mange som har så flotte egg). Deretter kommer 2.0 og 2.1 og så 2.2 og så hopper vi til 3 tallet. Som ikke er fullt så bra, men det kan bli barn av dem og. Så eggene dine er av beste sort, de er bedre enn mine to i magen. De var 2.1 og 2.2.

Dette går veien:o)

Klem fra

Hei sats!

Ja, nå er det "bare" å vente... Lettere sagt enn gjort, ikke sant?!

Da vi satte inn egg for snart 3 år siden, var de 3.2 og 3.3. Utrolig dårlige, men vi har en kjernesunn 2 åring her i huset, så ikke vet jeg... :-)

Denne gangen var det ene 2.2, tror jeg og det andre 3.2. Som du vet, venter jeg jo tvillinger nå i høst, så eggene dine duger!! Ingen tvil om det.

Sa de noe om overstimulering til deg? Tenkte siden du tok ut så mange egg. Det går helt sikkert fint, og om du blir litt overstimulert så er det jo positivt for dine to små.

Tenker det blir trilletur i Langgata til våren - med tvillingvogn!

Lykke til!

Klem fra en annen gauk

Annonse

Gjest Katheinka

Hei på deg,

eggene dine er helt topp, de. Det virker jo som om det er en del krutt i TK sine medisiner, så kanskje det blir tre stiklinger på deg, selv om du "bare" satte inn to egg (ha ha)?

Lykke til med ruginga, sats. Dette blir knallbra!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...