Gå til innhold

Hvor er det???

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg og min veldig tålmodige mann har mange ganger veldig lenge prøvd å finne g-pungtet uten hell. Har hvert inne på nettsider der de beskriver det til pungt å prikke men det går bare ikke ann for oss å finne det. Er det noen som kan råd om dette???

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje han ikke trykker hardt nok? Du bør være kåt før dere prøver å lete det opp, og ta tiden til hjelp. Hva med å prøve en G-punkt vibrator?

Skrevet

Det er ikke alle man finner det på. I hvertfall har jeg hørt rykter om det.

Gjest tid og trykk
Skrevet

G-punktet er usynlig / umerkelig når du ikke er skikkelig opphisset, det er først da det hovner opp og det er deilig med ganske kraftig trykk mot dette.

Det er også veldig forskjellig fra kvinne til kvinne hvor mye det hovner opp og hvor viktig dette punktet er.

Gjest Shallow_Hal
Skrevet

Kan godt være at du ikke har det...

Gjest gumle
Skrevet

Som flere her nevner: Man er ikke sikker på om alle har dette punktet.

Annonse

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Kanskje han ikke trykker hardt nok? Du bør være kåt før dere prøver å lete det opp, og ta tiden til hjelp. Hva med å prøve en G-punkt vibrator?

Jeg kjenner det bare under samleie, ikke når han fingrer meg. Trodde alle hadde g punkt?!

Gjest lurær`n
Skrevet

G-punkt vibrator?Er det en ny å revulusjonerende dildo eller baren en vanlig vibrator?

Skrevet

G-punkt vibrator?Er det en ny å revulusjonerende dildo eller baren en vanlig vibrator?

Nei særlig nytt kan det ikke være for jeg kjøpte en for 12-13 år siden, hvis du ser på linken sexleketøy som er på sexsiden min vil du finne flere steder hvor de selger G-punkt vibrator!

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Du finner G-punkt inn i skjeden, ca. tre til fire centimenter inn og i framveggen dvs. mot klitoris. Vanligvis trengs kraftig stimulering for at G-punktet skal begynne å vokse. Når den gjør det kjennes overflaten ruglete ut.

Kraften som skal til for å få full uttelling av G-punktstimulering er den samme som du bruker når du løfter to liter melk. Lykke til med letingen!

Gjest fanta
Skrevet

Uff, håper du er utenlandsk, da har du selvsagt en bra unnskyldning for å skrive dårlig norsk. Men dersom du er norsk - skam deg! Eller er du 14 år?

--------------------

....har mange ganger veldig lenge

...g-pungtet

....Har hvert inne på

......til pungt å prikke

Skrevet

Uff, håper du er utenlandsk, da har du selvsagt en bra unnskyldning for å skrive dårlig norsk. Men dersom du er norsk - skam deg! Eller er du 14 år?

--------------------

....har mange ganger veldig lenge

...g-pungtet

....Har hvert inne på

......til pungt å prikke

Lenge siden det har blitt no' på deg, fanta? ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...