Gå til innhold

jeg vil ha

Gjest hjelpogtrøstejegvilha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Urettferdig at du gjør en ting, og da skal hun også? Helt feil, man kan ikke sammenligne slik. Da vil alt bli hestehandel... jeg tok oppvaksa i dag, nå er det din tur osv. Nei, vi gjør forskjellige ting.

Jeg skjønner godt at du ønsker det, men hvordan overtale jenter som ikke vil aner jeg ikke. Jeg har mye erfaring med stae jenter, og har dem først bestemt seg så har dem bestemt seg.

Min erfaring er at i lengden så vil ikke et slikt forhold fungere. Rett og slett fordi behovene er mer forskjellig enn den ene parten er villig til å ofre for å utligne.

sammenlikner du oralsex og oppvask? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63231-jeg-vil-ha/page/2/#findComment-279063
Del på andre sider

petter smart

Urettferdig at du gjør en ting, og da skal hun også? Helt feil, man kan ikke sammenligne slik. Da vil alt bli hestehandel... jeg tok oppvaksa i dag, nå er det din tur osv. Nei, vi gjør forskjellige ting.

Jeg skjønner godt at du ønsker det, men hvordan overtale jenter som ikke vil aner jeg ikke. Jeg har mye erfaring med stae jenter, og har dem først bestemt seg så har dem bestemt seg.

Min erfaring er at i lengden så vil ikke et slikt forhold fungere. Rett og slett fordi behovene er mer forskjellig enn den ene parten er villig til å ofre for å utligne.

det er ikke snakk om at i dag suger hun så suger(!) han i morgen.

De gjør jo ulike ting. Han slikker og hun (skulle) sugd.

En må gi og ta i et forhold. Er hun ikke villig til det så vil ikke forholdet fungere.

Men dersom hun har en god grunn til ikke å suge han (f.eks. at han ikke har vasket pikken på 3 uker) så blir det noe annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63231-jeg-vil-ha/page/2/#findComment-279184
Del på andre sider

Hadde det nesten på samme måte i mitt forhold. Hun likte ikke tanken på oralsex. Hun sugde aldri, mens jeg gjerne ville slikke henne.. noe jeg også gjorde noen ganger, men ikke så lenge før hun dro meg opp igjen... (Mulig problemet her beror mer på kommunikasjonsproblemer). Så etter en stund snakka vi litt om 69, vi prøvde det og etter det har liker hun plutselig tanken mye bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63231-jeg-vil-ha/page/2/#findComment-282520
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...