Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei og hoppsan folkens!

Takker og bukker for alle innleggene og optimistiske hilsener litt lengre nede. Man blir liksom litt mer opplagt av å lese slikt. Mannen min som egentlig var litt skuffet over at det heller ikke denne gangen ble frys, strålte da jeg fortalte ham om karakteren på eggene i forhold til det mange andre har hatt, uten at det har noen som helst garanti.... Legen sa nemlig at det er ikke kvaliteten det til syvende og sist kommer an på om det blir graviditet, men at de må ha vurderingskriterier for frys. Derfor denne poengskalaen visstnok. Men - det hjelper jo litt på psyken uansett å få gode egg. 2.0 er grensen for frys på Ciconia sa han.

Blir noen lange dager dette - er det ingen andre der ute som ruger samtidig?

Har enda litt stikninger i magen, men på langt nær så vondt som forrige gang.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63268-vel-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Morn sats, nå er det bare å vente og vente og vente, men det er verd det når du får de to blå, vettu. Fikk du sove i tordenværet i natt? Hos oss noen kilometer lenger sør smalt det noe så alldeles fryktelig, ble nesten redd. Måtte ha hundene på soverommet, for de var enda mer angstbiterske enn meg...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63268-vel-hjemme-igjen/#findComment-278816
Del på andre sider

Morn sats, nå er det bare å vente og vente og vente, men det er verd det når du får de to blå, vettu. Fikk du sove i tordenværet i natt? Hos oss noen kilometer lenger sør smalt det noe så alldeles fryktelig, ble nesten redd. Måtte ha hundene på soverommet, for de var enda mer angstbiterske enn meg...

Klem fra

Uff det tordenværet var ikke bra. Selv lenger "nord" var det nær nok. Lå i senga og telte sekunder mellom blinking og smell. Det var ikke langt vekke. Så for meg alle bildene jeg hadde sett på TV av de husene som hadde hatt lynnedslag natt til i går. Fikk ikke sove før jeg hørte at tordenværet var på vei vekk. Er stuptrøtt i dag.

Sats, velkommen hjem. Som tidligere nevnt, krysser ALT! :o)

Katheinka, tar du ferie fra i dag av?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63268-vel-hjemme-igjen/#findComment-278826
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katheinka

Uff det tordenværet var ikke bra. Selv lenger "nord" var det nær nok. Lå i senga og telte sekunder mellom blinking og smell. Det var ikke langt vekke. Så for meg alle bildene jeg hadde sett på TV av de husene som hadde hatt lynnedslag natt til i går. Fikk ikke sove før jeg hørte at tordenværet var på vei vekk. Er stuptrøtt i dag.

Sats, velkommen hjem. Som tidligere nevnt, krysser ALT! :o)

Katheinka, tar du ferie fra i dag av?

Hilsen

Ja, heldigvis er dette siste dag på jobb. Imidlertid skal jeg ha vakt i helgen fram til 8 mandag morgen, så jeg må holde meg i nærheten av Forus.

Reiser nok til svigers noen dager, prøver også å stimulere min elskede til å overraske meg med en sydentur. Vet ikke om det vil gå, han er litt treig i vendingen noen ganger.

Når tar du ferie? Er det siste dagen din også? Får i så fall krysse fingrene for at været kommer seg noe, mer sol og mindre regn for eksempel.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63268-vel-hjemme-igjen/#findComment-278860
Del på andre sider

Ja, heldigvis er dette siste dag på jobb. Imidlertid skal jeg ha vakt i helgen fram til 8 mandag morgen, så jeg må holde meg i nærheten av Forus.

Reiser nok til svigers noen dager, prøver også å stimulere min elskede til å overraske meg med en sydentur. Vet ikke om det vil gå, han er litt treig i vendingen noen ganger.

Når tar du ferie? Er det siste dagen din også? Får i så fall krysse fingrene for at været kommer seg noe, mer sol og mindre regn for eksempel.

Klem fra

Jeg tar ferie i tre uker fra neste fredag av. Det er da det fine været kommer. Det blir tre uker uten internett, så får håpe at den store abstinensen uteblir. :o)

Ingen sydenferie for oss i sommer, men Sørlandet og Hemsedal. Håper på kanskje en "hopp på tur" til varmere strøk i november en gang.

Ha en fin ferie hvorenn det blir.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63268-vel-hjemme-igjen/#findComment-278909
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...