Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest madammen

det finnes ufattelig mange søte trønderjenter, eller bergensere for den sakens skyld, men når det åpner munn og blotter en pærlehvit tanngard er jeg nesten solgt, men så begynner de å snakke, det kan faktisk føre til varige psykiske mén for undertegnede.

bløde konsonanter derimot, det er nydelig det...

Hva får deg til å tro at en vakker bergensjente vil ha deg da??? Vi bergensjenter holder oss til våre egne gutter!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• melankolsk

6

• spirito

5

• -Riksklysa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest madammen

Det er vel ingen dialekter som direkte tenner meg, men jeg liker å høre dem. Samboeren min er fra Stavanger og den dialekten er behagelig å høre på. Bergensk derimot er forferdelig. Jeg har heller ikke spesielt sansen for sunnmørsk eller østlandsk. Selv er jeg fra Nord-Norge, og synes ikke det er så verst dialekt, det kommer ann på hvor man er fra.

Alle dialekter fra nord-Norge er helt jævlige!

Klarer rett og slett ikke å snakke med noen som er fra Trondheim eller nordover!

Jeg liker de fleste nordnorske dialekter, særlig de med bypreg. Videre kan jeg synes bergensere er sexy. Dialekten gjør at de virker veldig selvbevisst.

Sør er Ok, sørvest blir for mye Jesus. Bygdene på østlandet - nei. Dialektene gir et snilt, men litt enfoldig inntrykk.

Molde er OK, men ikke dialekten til Gjelsten. Trønder - ja. Koselig dialekt og koselige folk.

Oslo? Tja... Oslo Øst er OK. Kari Svendsen, f. eks.

Østfold? Høres ut som kvinnene snakker til babyer.

Vestfold, Telemark, Buskerud og alle fjellstrøk er OK.

Dette høres jo etter hvert ut som en værmelding. (Sklinnabanken, Trænabanken, fiskefeltene vest for Irland..)

hehe

Dialekten til Gjelsten er 1/3 moldenser, 1/3 oslo og 1/3 noe rart noe :-)

petter smart

Hva får deg til å tro at en vakker bergensjente vil ha deg da??? Vi bergensjenter holder oss til våre egne gutter!

For noe tull.

Har bergensdame og jeg er slett ikke fra Bergen. Ikke i nærheten engang.

Men en trenger ikke si noe når en har sex vet du.

Annonse

Gjest Hortensgutt

Alle må være enige i at østlandsdialekt med skarre-r er helt anti-sexy-slapptiss-og vaffelpung-dialekt!

Ellers er Valle-dialekt fra Setesdal veldig stå-pikk-dialekt...kanskje ikke...?

Ekte Kr.sands dame med deilige bløde konsonanter....mmmmmm.. det er DET som er noe! :-)

Ja, han har så mange æ´er:

Vi skal investære stadig mære og i flære land.

Det er da ingen andre som snakker sånn?

På breidt moldenser så, men han er ikke fra byen så vidt jeg husker(?) Tror det var like utenfor, og da beveger man seg plutselig milevis unna moldenserdialekten

Tenner ikke på noe annet enn vanlig Oslo-dialekt.. Bortsett fra Jugoslavisk da.. : ) Mens vi holder på! Selv om jeg ikke skjønner et ord. Men det synes jeg er sexy..

Ja, jeg bruker ofte å sette på en kassette med noe uforståelig jugoslavisk mens vi har oss..

Annonse

Ja, enkelte svenske og nordnorske dialekter liker jeg godt. Jeg kan ikke si at de tenner meg, men jeg kan nyte å høre dem.

Noen nordnorske dialekter kan være ganske tiltrekkende på jenter. Man har jo klisjeer om at de er så "freske" i sengen. Men det kommer an på personen. Noen høres bare sutrete ut, sånn derre "gi mæ no meir subsidia" liksom.

Svensk er digg, noen Oslo-dialekter er OK (ikke for ekstremt øst eller vest), men IKKE nasal Bærumsdialekt! Og definitivt ikke Fgjognegj-dialtektegj med skagje-ægj!Æsj!

Det aller verste er Østfold, indre sørlandet (Åmli og sånn) og flatbygd-dialekter. Du får meg ikke til å ligge med en dame som sier "itte" og "oss" i stedet for "vi".

Bergensdamer er bra i ti minutter, helt til de begynner på sin tirade om at "ja, eg e jo fra Bæærgææn, og det eeææ såååaa fiiiæn by, issje sant", som de jo gjentar hver gangen anledningen byr seg.

Stavanger og Jæren er jo heller ikke pent, men det minner jo om Siri Kalvig og de klonede værdamene i TV2, så da så.

Jau jau, fant du noe leilighet? :)

Mmmh, har vært innom to banker, prøver å få meg lån *stønn*

Det er jo så lett når man ikke har egenkapital og skal leve på studielån! *sukk*

Mulig mamma og pappa kan kausjonere da...men litt skummelt det og.

Skal på visning på to leiligheter imorra, spennende!

Mmmh, har vært innom to banker, prøver å få meg lån *stønn*

Det er jo så lett når man ikke har egenkapital og skal leve på studielån! *sukk*

Mulig mamma og pappa kan kausjonere da...men litt skummelt det og.

Skal på visning på to leiligheter imorra, spennende!

Det går sikkert greit om du kan få mor eller far din til å kausjonere, og er det en leilighet i 200 tusens-klassen, som de du nevnte her i går, så bør det vel ikke være noe stort problem.

Skal du gå på skole der til neste år? Hva da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...