Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir liksom aldri ferdig med det der å finkjemme kroppen for alle mulige slags tegn og symptomer. Og det allerede 2 dager etter innsetting. Innbiller meg menssymptomer, men det er vel for tidlig???? Likevel føler jeg dette skal gå veien, men må samtidig være realistisk. Det er vanskelig og man lærer aldri. Heldigvis skal mannen også ha ferie i halvannen uke til, så da blir det ikke så ensomt her hjemme. Har tenkt å rydde opp litt i kjelleren for å få tiden til å gå om dagene.

Håper så inderlig at det går bra denne gangen, hvis ikke - ja, da har Haugesund reservert plass til oss i uke 39 (siste uka i september). For denne dama gir seg aldri.

Takk for alle oppmuntringer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63325-symptomer-nok-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...det er de som lykkes, sats!

Jeg tror det er veldig mange som følger med deg denne gangen, meg inkludert - og det er like mange som sender deg alt vi har av fruktbare tanker og gode ønsker nå.

Med dine gullegg, din egen sterke vilje, og tankens makt fra oss som følger med deg, er det all grunn til å tro at dette går bra.

Jeg tar ferie fra dataen nå, men jeg kommer nok til å snike meg innom igjen for å se hvordan det går med deg.

Hold ut - du venter på resten av livet ditt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63325-symptomer-nok-en-gang/#findComment-278951
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...