Gå til innhold

Jeg er også gravid..3 uker før spraystart..

Anbefalte innlegg

Gjest Nullemor

Herregud..vet ikke om jeg skal le eller gråte. Har vært gravid mange ganger før, men det har aldri gått bra. Nå skulle jeg starte opp med sprayen i slutten av juli med egguttak i beg. av september.

Vi reiser inn på riksen nå å henter progestan iallefall, så har jeg fått time på sykehuset her til ul på tirsdag.

Kryss fingrene for oss da, jenter?

Fortsetter under...

Jeg krysser for deg jeg, Nullemor!

Så flott at dere har klart det helt selv, da. Og bestem deg med en gang for å le i stedet for å gråte, det er mye bedre _uansett_ hvordan dette utvikler seg!!

Kos deg med tanken på det nye livet som spirer i deg - og ta godt vare på deg selv. Dette går bra, skjønner du!!

Annonse

Gjest Nullemor

OJ!!! Så flott :-)

*krysser og krysser*

Lykke til på ul.

Gratulasjonsklem fra

Tusen takk til allesammen!

Becca, jeg spør deg for jeg vet du går på fragmin. Jeg har nå vært å henta ut fragmin på rikshospitalet. Fikk beskjed om å begynne med det ved egginnsetting, men regner med at jeg skal ta det nå også selv om jeg ble gravid på "egen hånd".

Jeg skal ta fragmin pga. mange aborter. Det jeg lurer på: er det økt fare for blødninger i livmora når man tar disse sprøytene? Vet du om det noen risiko for at sprøytene kan virke mot sin virkning, at man kan abortere pga.at man tar de f.eks? Er litt redd,skjønner du. Og legene er jo på ferie alle sammen, så jeg må liksom starte med dette på egenhånd..

Glad for svar!

Klem fra

Gjest Nullemor

OJ!!! Så flott :-)

*krysser og krysser*

Lykke til på ul.

Gratulasjonsklem fra

Også en ting til ang.Fragminen..Det står i brukanvisningen at man IKKE skal ta ut lufta fra sprøyta før man injisjerer???Hva?Skal jeg sette lufta inn i magen også da, eller? Hva gjør du?

Gjest Nullemor

Gratulerer så mye. Krysser alt jeg kan jeg.

Er det vi to som hadde litt mailkontakt tidligere i vår??

klem fra Marthea

Hei marthea! Ja, det er det! Fikk aldri mailadressen min oppe å gå igjen, men har fått en annen. Så hvis du har lyst å skrive litt, så si ifra:) (har ikke adressa di, for den gikk dukken med resten av mail-opplegget på hotmailen..)

Klem

Gjest Nullemor

Gratulerer så masse, Nullemor. Dette går veien, vet du. Kjempeflott at dere klarte det på egen hånd. Kan jeg spørre om hva som er årsaken til at dere skulle ta forsøk snart?

Mange klemmer og gratulasjoner fra

Hei sats!

Vi skulle ha ivf fordi jeg ved laparoskopi hadde tette eggledere (hadde også det ved hsg-røngten etpar mnd.senere,men de klarte å presse opp en syltynn åpning i venstre eggleder), jeg har pco og også endometriose.

Alt dette har blitt avdekket sakte men sikkert en etter en iløpet av en 2-års periode.

Vi får håpe det ikke spiller noen rolle å ha så mye "feil", og at det går bra for oss nå og at vi slipper forsøk:)

Annonse

Gjest Nullemor

Gratulerer Nullemor, dette var kjempeartig! Og så helt på egenhånd, da gitt, hvordan fikk dere det til :-)?

Klem fra

Veel..helt på egenhånd var det egentlig ikke da. Tok puregon-sprøytene for å få flere og bedre egg, men selve befruktningen skjedde ved et helt naturlig samleie*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...