demio Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! Dette er vårt 3. mislykkede forsøk, men aldri har det gjort så vondt å få svaret at: "Du er så lite gravid som det går ann å bli". Min mann gråter for første gang, og har bedt meg finne en annen - aldri i verden!!!!! Ikke kan vi adoptere pga en "dårlig" venn til en slektning oppga min manns navn i svartelista istedet for seg selv! Herregud, så vondt det er når jeg ser min manns tårer. Vi klarer ikke sove heller. Tenker på slekt og venner som er i lykkelige omstendigheter. Vi unner dem alt godt, men selv har vi det ikke bra. Vi starter ferie nå og det blir den vanskeligste ferien for oss noensinne. Vi trenger ikke medlidenhet, vil bare noen skal vite hvordan vi har det. Kanskje er det slik at vi ikke er undt det å få barn. Vi får ta vare på hverandre min mann og jeg,- for vi har bare hverandre...... Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63354-s%C3%B8rger-over-barn-jeg-aldri-har-hatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Kjære demio Det er ikke slik at det er noen som sitter en plass og straffer dere for ting dere har gjordt/ikke gjordt med å nekte dere barn. Dere er undt å få barn dere som andre. Den tanken må dere ikke slippe. Har dere sjekket godt nok opp om dere kan adoptere? Med svartelista, så regner jeg med at det har kommet noe i vandelsattesten som ikke burde være der? Kan dere ikke ta dette opp med politiet og får ordnet skikkelig opp i det? Det må jo være bevis for at mannen din har gjordt noe galt før det blir registrert på ham? Tar jeg kanskje feil? Uansett, hvis han er uskyldig i noe, så bør han jo i hvert fall ikke finne seg i å ha det på vandelsattesten. Stå på og får det ordnet. Det er vondt å se sin kjæreste gråte sårt. Det er allikevel bra at han gjør det. At han ikke gjemmer det langt inne i seg og lar det bli en vond klump. Gråt gjør en sterk mener jeg. Den styrken trenger dere begge nå i tiden fremover. Bruk ferien til å snakke med hverandre. Nyt hverandre og dagene som kommer så godt dere kan. Tenk fremover og bestem dere for ikke å gi opp. Enten det blir nye forsøk eller adopsjon. Når det gjelder adopsjon, kikk innom adopsjonsforumet og sjekk om ikke andre der har vært i samme situasjon med “svartelista” som dere er i nå. Ikke gi opp. Hvis det er barn dere vil ha, da blir det barn på dere. Mange klemmer og god ferie hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63354-s%C3%B8rger-over-barn-jeg-aldri-har-hatt/#findComment-279159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Kjære deg, demio, Det gjorde fryktelig vondt å lese innlegget ditt. Jeg kunne føle smerten din langt inn i hjerterota! Vi har vært der selv for bare et par måneder siden. Først nå i det siste har vi klart å se femover igjen....... Vi ble gravide på 2. forsøk, og vi var verdens lykkeligste. men lykken skulle ikke vare lenge. Jeg mistet i uke 8/9. Det var ekstra tungt, siden vi hadde vært å sett den lille på UL. Mannen min gråt også da, og det var veldig vondt å se. Han føler også skyld, siden det er han som er "problemet". Men jeg har sagt til han mange ganger at jeg aldri i hele verden ville finne en annen mann!! Vi har vært sammen i 12 år, og jeg elsker han over alt på jord! Nå skal vi igang med 3. forsøk - med blannede fælelser. Det er tøffe tak dette her! Og ja - våre venner og mange i familien, får unger som perler på en snor. Det føles veldig urettferdig! Vet det er en fattig trøst, men etter en stund så vil dere få skuffelsen litt på avstand, sånn at dere kanskje orker å ta et forsøk til? Og kanskje som Yogi sier, få ornet opp i dette med den "svartelista"? Føler veldig med dere nå, prøv så godt dere kan å ta vare på hverandre! Hvis du vil maile meg må du gjerne det: [email protected] Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63354-s%C3%B8rger-over-barn-jeg-aldri-har-hatt/#findComment-279925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke nick i kveld Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 "Ikke kan vi adoptere pga en "dårlig" venn til en slektning oppga min manns navn i svartelista istedet for seg selv!" Hva mener du med dette? Mener du at din mann har fått noe på rullebladet fordi noen andre oppga hans navn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63354-s%C3%B8rger-over-barn-jeg-aldri-har-hatt/#findComment-281916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 "Ikke kan vi adoptere pga en "dårlig" venn til en slektning oppga min manns navn i svartelista istedet for seg selv!" Hva mener du med dette? Mener du at din mann har fått noe på rullebladet fordi noen andre oppga hans navn? Hei! Saken var den at den "dårlige" vennen lånte min manns bil, for så å stjele deler av den. Vi reise til "vennen" flere ganger og ba om å få bilen tilbake, men da hadde kona hans "lånt" den.... Resten av bilen dumpet han i sjøen, og bilen ble funnet lang tid senere. Da dette ble oppdaget, forklarte den idiotiske vennen til politiet at det måtte være eieren som hadde gjort det. Da ble min mann satt inn for forsikringssvindel!! (Hadde vært koselig om du skriver med nivk, -er ikke farlig det, vet du!) Klem fra en fortvilet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63354-s%C3%B8rger-over-barn-jeg-aldri-har-hatt/#findComment-282004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.