inge Skrevet 11. oktober 2000 Skrevet 11. oktober 2000 Hei, jeg har hatt bulimi i 2 år, og i dag da jeg kastet opp, rant det blodige tårer ut av det ene øyet mitt. det var ingen sprukne blodkar som jeg kunne se. kan det være noe alvorlig? 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 11. oktober 2000 Skrevet 11. oktober 2000 Kjære Mo! Det høres merkelig ut at du har fått blodige tårer ut fra det ene øyet- uten synlige sår,rift ol. Jeg kan heller tenke meg at kanskje tårene ble blandet med slim fra nese/munn/hals- som ved oppkast ofte blir irritert, får små lesjoner som kan gi småblødninger. Dersom du er usikker om det virkelig kom fra øyet, vil jeg anbefale deg å få en kontroll hos øyelegen eller en allmennlege. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.