Gå til innhold

FU: Hvor vanlig er det å bruke stringtruser?

Anbefalte innlegg

Okei, alle gutter, hvor mange av dere bruker:

1) KUN string-truse (sånne som bar er en "strek" bak)

2) veksler mellom string og vanlige

3) ALDRI bruker stringtruser.

Saken er at jeg trodde nesten ingen brukte stringtruser sånn til vanlig liksom, men i det siste har det gått opp for meg at det jo er ganske normalt. Damene vil helst at jeg alltid skal bruke disse, men de er jo ikke akkurat behagelige! Eller er det en vanesak...?

Please, vil gjerne ha synspunkter på hvor vanlig det er å bruke stringtruser.

Fortsetter under...

Annonse

Har du også bare to vanlige truser? Og bare en string (siden du omtaler den i bestemt form entall)? Mmmh, så deilig. Vasker du klær veldig ofte?

Fuck, det innlegget her som jeg ikke har sett før nå kom 04.03, ikke si at jeg har sitti å skrive innlegg i en time nå? Jeg mener, klokka er trossalt 5...

Satan..

Fuck, det innlegget her som jeg ikke har sett før nå kom 04.03, ikke si at jeg har sitti å skrive innlegg i en time nå? Jeg mener, klokka er trossalt 5...

Satan..

Er det så ille da? Jeg sitter ofte i mange timer jeg. Men da gjør jeg selvfølgelig andre ting samtidig :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...