Gå til innhold

Progestan-hvor lenge ligge etterpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen Nullemor

Du skal helst ligge i 20-30 min etter de er dyttet oppimellom ;-)

Men skal du ta de nå som du er gravid da? Når man tar forsøk så skal man jo bare ta de frem til blodprøve, uansett resultat?! Det er kanskje forskjellig?

Uansett lykke til :-)

Klem fra

Gjest Sommernatt

Hei igjen Nullemor

Du skal helst ligge i 20-30 min etter de er dyttet oppimellom ;-)

Men skal du ta de nå som du er gravid da? Når man tar forsøk så skal man jo bare ta de frem til blodprøve, uansett resultat?! Det er kanskje forskjellig?

Uansett lykke til :-)

Klem fra

Man tar som oftest progrestan frem til uke 12 i svangerskapet, etter det tar morkaken over produksjonen av progrestan.

Dette er for dem som gjerne har lav produksjon av dette hormonet og har problemer med å bli gravid og holde på fosteret. Mange leger mener det ikke er nødvendig å ta tilskuddet etter man er blitt gravid, men det er en ekstra trygghet etter min mening.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...